lady E

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av evelyn dahl - 14 februari 2015 15:32

Mår illa spyr blir hungrig och febern har gått upp igen... Frisk vad är det varit sjuk sedan jag var 13 år gammal då fick man magproblem..
Hatar detta.. Men inget jag kan göra åt saken.. Även om jag önskar..
Mycket tankar blir det ju då man bara ligger i en säng mycket om min framtid och om ridning... Om jag ska vara ärlig vet jag inte längre..
Vill rida men samtidigt inte vill vara med hästar men samtidigt inte.. Så klart, kan man inte göra det man vill eller har all utrustning för det finns det nog inte mycket att göra åt det.. Får se vad jag gör här framöver vilket val jag väljer och hoppas att jag lyckas ta det rätta valet och inte det som kan förstöra allt...
Önskar verkligen allt kunde bli lätt och enkelt för en gångs skull men jag har haft det svårt sen jag var väldigt liten..

Funderingar om flytta hemifrån finns med.. Tanken är hur ska jag klara mig med pengar :/
Har inte super mycket inget jobb blir ofta sjuk och inte återhämtat mig efter viruset en.. Känner hur min kropp försvinner orkar inte jogga eller springa ockar inget.. :/
Hatar detta...!

Ovido - Quiz & Flashcards