lady E

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 17:04

Vi är trötta efter Örebro så blev Sibylla som man inte ätit på sedan vintern 2009/2010 då mamma låg på sjukhuset...

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 14:55

Jag väntar på Maria.
Ellinore väntar på Mari.
Och mamma väntar på Lotta alla skulle vi in och prata idag xD
Men jag är den som ska prata med psykolog och det slipper dom två..
Mamma pratar om framtida hjälp som Ellinore och jag kan få osv.
Och Ellinore behöver också någon att prata med men inte riktigt en psykolog.

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 14:53

Ja då köpte man mörkare blå hårfärg :'3
Ska fixa håret så det blir bra i helgen det är planen iallafall.

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 12:41

Är där nästan varje tisdag men ändå mår jag skit känner mig närvös och har smärta i hjärtat och magen.. Ska bara till Maria kanske fixa hårfärg före till nästan gång jag ska färga det osv..
Men ush mår skit :(
Hatar verkligen min kropp mig själv...

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 12:34

Flytta till USA eller Japan är bara underbara drömmar!
Skaffa fina japanska hus se körsbersblommorna på våren ha en kimono och gå runt i :')
Eller ha en egen rach liggande ensam med vackert landskap :')

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 01:14

Älskar felicity smoak :)
Hon har alltid de bästa kommentarerna ;)

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 00:17

Många tycker manga är barnsligt och ja många tror att det är porr.. Men det ät mycket mer för många.. Porr är det bara då det heter hentai.. Ecchi har vissa felet som kan synas.. Men manga är konst och de är som serier alltså liknade spider man, Hulken, Batman, superman, x-men osv men de är inte ritade just på samma sätt men de har fortfarande kännslor sett många som bara manga är skit sedan testade de och de fastnade för den minst lilla sak det finns nog en manga eller anime serie för alla det är bara att hitta just den serien som passar dig!

Av evelyn dahl - 3 februari 2015 00:08

Filmer eller tv serier hjälper mig att bli kung slippa vara arg slippa ledsen och må skit.. De hjälper mig att vara just där jag är jag kopplar bort allt och alla.. Bara filmen och jag själv finns där..

Ovido - Quiz & Flashcards