lady E

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 20:06

Vädret var underbart men kylan började komma full fart var det på båda hundarna iallafall :)
Tequila sprang grymt mycket och var framför oss medta tiden vilket inte ofta händer xD

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 15:42

De var otroligt fina ut idag :)
De fanns vissa ställen jag inte fick bort men Lasse tog med sig såpan så blir att vänta innan jag kan få bort svårt smuts och päls från banden och i sidorna men titta bara vad snygga de är. :)

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 15:33

Ja nu har jag fått jätte mycket frågor om just vad jag köpte och det var 2 schabrak Och 1 par benskydd.
Jag köpte dom för jag länge varit kär och tyckte de var snygga och valde jag att fortsätta rida skulle Heppe ha haft dom när JAG red honom och vi blev fotade och hur jag försökte utbilda mig mer i rörelser och form men som ni vet hämtade jag mina grejer och tar nu en paus från ridning och hästar. Kommer använda dom då jag börjar igen om jag hittar ett ställe att rida och lära mig mer i hoppning/ smått dressyr och mer i form och arbeta med min smått rädsla i galopp.
Eller om jag får en egen häst. Kommer hålla i dessa grejer ett bra tag och hittar jag inte en häst jag bara rider eller hittar min egna häst så säljer jag så klart grejerna kommer inte sälja dom. men det blir mer i framtiden. Hur grejerna ser ut får ni allt fundera på men nu vet ni vad jag köpte.

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 15:25

Äntligen lite värrme ute och sol våren är på väg yey<3
Sedan är pappa och jag själva hemma Ellinore åkte till en kompis och mamma ska på ljusparty. Ska snart ut och träna kira i solen också kanske fota lite :3

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 15:23

Kolla bara vad fint hopp!
Och h*n älskar verkligen att hoppa tro det eller ej Flygger bara över hindren.
Så önskar jag att de hoppningar jag har framför mig blir, om det nu blir några :/

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 01:31

I love you!
I an sorry.. That we went separate ways.
I still feel tears flow down my cheek and my new crack in the heart.. It still gives me pain!
But i got many wonderful memories with you<3
and I hope you never forget I love you with all my heart <3

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 01:15

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 00:45

En tjej som heter Matilda frågade om jag kunde fixa bort grimskaftet på denna bild. Jag sa visst varför inte blev nöjd med resultatet kan jag säga hoppas hon blev det med :3
Blev lite va vill du att jag ska redigera bort det! För har fått många du suger man ser var du redigerat bort osv men jag är nybörjare och sedan har jag ett snabb nerladdat gimp program för fick göra om start på daton då jag laddade ner från hemsidan tror inte daton tålde filen osv :/
Men jag fixade det och är nöjd :)

Ovido - Quiz & Flashcards