lady E

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av evelyn dahl - 1 februari 2015 21:34

Mår skit det gör jag men lovade Julia att fota henne och limerick igen i snön.
Och vem vet när den kommer försvinna så kanske ska ge mig av även om jag kanske inte mår super bra och fota dom i snön..
De har ju så fina gärden vid sig stora och så fina kommer nog bli otroligt fina bilder :)
Men det är om jag mår så bra att jag inte spyr eller har ont i magen så klart. Och om hon har tid osv..

Av evelyn dahl - 1 februari 2015 21:09

Gillar inte den nya ICA stig :(
Tycker de skulle kunna göra animerad reklam med bara deras röster då skulle han nog kanske vara kvar! Vill inte att hans ska sluta dom ICA stig :(

Av evelyn dahl - 1 februari 2015 17:26

Mådde ju inge bra man var ju tvungen att få i mig mediciner och kollade ut och såg denna jävla snö storm ush kira gillade det all då jag var ute och gick och hostade och spydde släm men var tvungen att röra mig innan jag bara la mig... Och dagens närings dryck smakade inte som jag trodde hade svårare en i går att få i mig den..

Av evelyn dahl - 1 februari 2015 17:23

Sov halva dagen och vaknar vid 15.23 och det första jag gör är att spy.. Blev bara springa till toan och spy... Sedan var det vila och tvinga i mig alla mina mediciner.. Och sedan föröka röra på mig så jag inte spydde igen.. Så fick vi hit folk jag låg på mitt rum och mådde bara skit ville bara bort slippa må illa slippa smärtan i magen efter att jag spydde...
Svag feber har jag med...

Av evelyn dahl - 1 februari 2015 00:01

Vill så åka ditt åh skulle leva lyckligt resten av mitt liv allt häftigt alla manga affärer osv :')

Ovido - Quiz & Flashcards