lady E

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av evelyn dahl - 8 februari 2015 21:52

Wtf xD

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=872366

Av evelyn dahl - 8 februari 2015 15:38

Ja inget blev som jag ville idag låg och sov till kl var 13.43 pga hade värdens smärtor under mattan så sömn fick jag inte mycket..
Sen spyr jag nästan när jag kliver ur sängen och blir snurrig så mamma säger till mig att ligga i sängen tills jag mår bättre.. Nu har både hon och pappa åkt för att handla och jag har gett både hundarna och katterna mat.. Se om jag orkar gå med kira eller om jag kanske kommer ramla ihop..

Av evelyn dahl - 8 februari 2015 03:51

Ber om ursäkt gör alla deppiga och problem inlägg vet att jag skrev att jag skulle sluta skriva deppiga texter här men jag har det just nu as jobbigt med mig själv.. Vet inte hur det kommer gå med skolan! Eller hur jag själv ska hitta ett eget ställe att bo!
Sedan ridnings problemet.. Medicinerna som måste tas varje dag..
Kämpa träning med kira och försöka tvinga mig ut när jag mår så här och ofc Panik för tandläkaren.. Jag är fortfarande inte frisk nog för 1/2 timmars promenader är slut bara av 2 korta promenaderna jag tar om dagarna är jag hos någon och gör någotvsomnar jag nästan på en gång jag kommer hem och mår skit dagen efter med smärtor i armar och ben..
Sedan min fina livmoder och mage som Älskar att ge mig smärtor så jag nästan skriker.. Men ska försöka få mer glada inlägg..

Av evelyn dahl - 8 februari 2015 03:46

Av evelyn dahl - 8 februari 2015 00:55

Ovido - Quiz & Flashcards