lady E

Alla inlägg under februari 2015

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 15:25

Äntligen lite värrme ute och sol våren är på väg yey<3
Sedan är pappa och jag själva hemma Ellinore åkte till en kompis och mamma ska på ljusparty. Ska snart ut och träna kira i solen också kanske fota lite :3

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 15:23

Kolla bara vad fint hopp!
Och h*n älskar verkligen att hoppa tro det eller ej Flygger bara över hindren.
Så önskar jag att de hoppningar jag har framför mig blir, om det nu blir några :/

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 01:31

I love you!
I an sorry.. That we went separate ways.
I still feel tears flow down my cheek and my new crack in the heart.. It still gives me pain!
But i got many wonderful memories with you<3
and I hope you never forget I love you with all my heart <3

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 01:15

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 00:45

En tjej som heter Matilda frågade om jag kunde fixa bort grimskaftet på denna bild. Jag sa visst varför inte blev nöjd med resultatet kan jag säga hoppas hon blev det med :3
Blev lite va vill du att jag ska redigera bort det! För har fått många du suger man ser var du redigerat bort osv men jag är nybörjare och sedan har jag ett snabb nerladdat gimp program för fick göra om start på daton då jag laddade ner från hemsidan tror inte daton tålde filen osv :/
Men jag fixade det och är nöjd :)

Av evelyn dahl - 22 februari 2015 00:01

Lasse kom en sväng och jag gav honom schabraken som skulle tvättas mamma tål ju tyvärr inte hästar hon hostar och blir snorig hon kan vara nära dom men inte ha dom på sig. Men men de kommer till veckan och jag hoppas de kommer se underbara fina ut :)
Mitt jobb imorgon blir att tvätta den röda lindan som är grymt lerig på insidan. Ska också kolla de andra och Linda dom lite mer starkt så de blir lite mindre osv.
Vi satt också och pratade om hus Lasse hittat. Och mamma började då för hon hittade ett hus hon ville köpa som var större en detta och hade mer tomt, så vem vet kanske flyttar till ett större hus här framöver xP
Haha tror ej det önskar faktiskt att vi hade mer mark och större hus skulle älska att ha en övervåning. Men tyvärr har vi inte det och det är bara att leva med..
Fixade också upp 2 video klipp med bara bilder på youtube ska föröka fixa hem Sony Vega PRO igen för allt går segt med Windows movie maker och de flyttar musiken när du sparar videon. Du fixar video med text perfekt allt är bra, sedan sparar du och musiken har flyttas fram eller back och passar inte allt längre blir så jävla sur!

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 15:22

Ja idag var det insidan som skulle tvättas satt 1 timme och 34 min och jobbade bort allt smuts och päls. Var såpa och svamp skölja av hella tiden sedan skaka av mycket vatten och sist var det banden. Tog sedan lite på utsidan där tråder sitter på kanten är inte svampen når. Blev med en diskborste vi använder när vi städar katt buren eller våran plast hund säng. Fick bort det mesta och de börjar bli riktigt fina och rena tyvärr blir ju alla skrap märken kvar..
Vi ska fixa bort alla bruna fula märken schabraken här framöver också :P

Av evelyn dahl - 21 februari 2015 15:15

Ja kira fick ha följ och fot idag i träning sedan försöker jag lära henne att backa. Det går framåt kan jag säga :D
Efter träningen fick hon springa lite med lina och leka vilket hon gillade. Hjälpte också pappa med min matta som min katt pissade på..
Sedan låg jag i soffan och såg på tv med tequila och ja hon fick något ryck och örat stod rakt upp. Och ja hon är allt trött med xD

Ovido - Quiz & Flashcards