lady E

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av evelyn dahl - 20 februari 2015 03:00

Gråtit nu i en timme jag kan inte sluta har märken efter mina naglar vid hjärtat vill bara skrika vill inte ha denna samärta jag vill inte gråta för detta vill vara lycklig men klarar inta av det verkar det som.. Vill bara bort försvinna allt är bara så jobbigt mitt eget jävla fel tror allt blir bättre om jag är för mig själv men får skit för att jag finns ändå.. Hatar detta varför är det så kul att trampa och skada andra och bara bry sig om dig själv?? Vad har jag gjort för att må så här skit..

Av evelyn dahl - 20 februari 2015 02:25


 

Av evelyn dahl - 20 februari 2015 02:18

panic .. damn panic pain in the heart tears in my cheek I can not stand the pain more I just want to get rid of it, I want to make it disappear .. want to smile want to be able to feel the warmth and joy, but as soon as I think everything is going in the right direction. i get a slap in the face. and feel the darkness surrounds me and one by one eat away my happiness my laughter my life .. I'm just a lonely freak ..

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards