lady E

Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Lost of the great stars!

Av evelyn dahl - 12 februari 2015 22:27

Får tårar varje gång jag hör eller ser dom.. De gjorde så mycket bra de fick folk att le och hoppas och tro på sig själva..
Robin Williams var den jag erkligen älskat att se och lyssna på längst. Han var så underbar och man skrattade och man kunde aldrig glömma de underbara stunder han gjorde i filmer! Han var en så underbar skådespelare och tårar fan från min kind då jag fick höra att han gått bort.. Ser på hans underbara filmer och börjar gråta då jag hör hans röst eller ser honom.. Han gav så mycket lycka och glädje till andra men glömde sig själv.. Vilket får mig att känna vi fanns nog aldrig där för honom...

Paul Walker
Många känner igen honom från fast and furious filmerna. Han gjorde karakternen Brian så levande och häftig! Så klart fick jag många känslor då jag såg eight below den är ju så underbart bra. Han var en bra förebild för folk att våga testa saker och köra fort var ju hans grej!


Ryan dunn

Alla som sett Jack ASS vet vem Ryan är! Han är en av de som vågar göra saker som är livsfarliga och väldigt skadliga! Alla i jack ASS gjorde saker man inte skulle göra gjorde filmer för att folk skulle kunna skratta och ha det kul och de gjorde filmerna som om man var just där med dom höll på att bråka göra bus och spratt mot varandra. Ryan fick mig ofta att skratta han hade de bästa kommentarerna och var en underbar människa av det vi såg.. Alla i Jack ASS hjälpte mig igenom högstadiet såg videor och skrattade och kunde känna att jag klarar det. De var galna och fick folk att ha kul! Men också bli lite illa mående över vissa saker!!
Men Ryan och stevo är var mina favoriter och när Ryan dig försvann en av de viktigaste mänikorna i Jack ASS teamet.. Stevo är galen en och samma sak men Johnny men många vet jag inte vad de gör och Brian som var Ryan bästa vän de var alltid ett biff par.. Jag tycker synd om honom för han förlorade en bästa vän.



Alla saknar vi känndisar eller familje medlämar men tyvärr kan vi inte få dom tillbacka men de kommer alltid finnas där för oss och vi kan allid vara glada att vi levde under samma tidsgång som dom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards