lady E

Alla inlägg under juni 2015

...

Av evelyn dahl - 22 juni 2015 23:04

det gör så ont att se det man har byggt upp något man lagt så mycket tid, tårar ,svett och blod.. Man kämpat på det för man trodde så mycket på det!
Man kämpade och kämpade och man tyckte att det man gjorde var det bästa det rätta! Nu är det trasigt.. Förstört.. Allt man byggt upp är förstört.. Man såg det försvinna ur ens liv.. Se det lämna dig och bara gå ur dit liv och bli mer förstört. Och allt man kan tänka det är mitt fel... För så känns det.. Jag svek en som betydde så mycket och nu är allt förstört..

Av evelyn dahl - 22 juni 2015 04:43

ja här har ni några av de bilder jag fick på honom!
Blev lite sur då jag slängde upp vissa på dw och de såg ut att vara ur fokus fast jag kollad alla bilderna innan jag började fixa dom.. Vet ej om de kommer se ut så här med men hoppas de ser bra ut!
Tvättar objektiven och kameran typ 1 gång på 2 veckor och ibland 1 gång varje vecka om jag använder den mycket! Kanske börjar den ge sig.. Inte märkt av något mer en fikusen ibland.. Blir det värre lämnar jag nog in den!
Sedan hade jag det korta objektivet eftersom jag var inne i hagen och denna kille gillade att vara nära mig eftersom jag hade en kamera som gjorde lät klick varje gång jag tog ett kort :)
Men jävligt fin var han!
Fin krop och hans hals där fanns fina muskler! Sedan så stod han fint också! Inte mager som många föl brukar vara. Lung och han lät en gå nära honom. Lite rädd om ansiktet var han. Vissa hästar gillar ju att bli kliade på pannan eller vid öronen men denna kille var set halsen ryggen eller manen som skulle klias :)

Av evelyn dahl - 22 juni 2015 01:32

well yeah.. Visst jag tycket sora såg bra ut i kingdom hearts 2 men Fuck no kolla på honom nu!
Kingdom hearts 3 kommer snart ut och skaffar jag mig det spelet kommentar typ bara stirra på sora ( bra för ja han ser så bra ut xP)
Och ja Kalle och långben får slås åt mig xD
Alltså sett trailern på spelet men då såg han inte ut som han gör på denna bild längst åt höger ^^
( tror ni fattar vänster till höger 1,2,3 ^^) när jag fick kingdom hearts på 3ds blev jag besviken på hur sora såg ut i spelet såg fucking ut som han gjorde i första spelet vilket ja han är lite mer barn lik en stilig man xP
Men var delar i spelet han såg ut som han gjorde i kingdom hearts 2 :)
Kan säga när jag köpte det satt jag vid det varje dag efter skolan ibland på rasterna i skolan xP
Klarade ut spelet och sedan blev det bara att man sitter vid det då och då.. Kan säga kan knappt var knapparna sitter eller vilken knapp som gör vad xP
Men ja gillar hur de ändrat lite på hans håret men inte hittad denna bil någon annan stans en på fb.. Kollat tumblr och Google men inte hittat den säger att grafiken och omgivningen förändrats en hel den mycket snyggare och ja de ser bättre gjorda ut :)
Som ni ser på bilderna nedan för så har ni sora från första spelet sedan från det andra och sist det tredje så ser nu att de är mer jobb lagt på hur de han ser ut :)
Sedan hoppas jag de har kvar de här extra formerna du kan ta när du är i en fight som gör dig snabbare och starkare älskade den sista man fick *.*
Kanske för den är svart och vit men också för man flög och man hade 2 Otroligt snygga keyblade då man var i den formen!! *.*
Visst man kunde ha dom annars med men inte båda två samtidigt.
Men super taggad att få spela det *,* då jag så klart har råd att köpa den eller att den finns i någon butik den är typ 2/3 år försenad >_>

(Och igen sorry om stavfel eller fel ord sitter på fel plats!)

Av evelyn dahl - 21 juni 2015 18:32

idag var man på äventyr som var en upplevelse!
Men kira gillade inte att vi skulle åka.
Innan vi åkte klippte pappa gräset och mamma bakade till jobbet vet ej varför mamma bakade bara till jobbet men men.. Sedan var det iväg men vi hade 3 problem kira satt och ylade i fönstret fländörs hoppade upp på motorhuven och Mimmi la sig bakom däcket på mammas bil.
När vi plockat bort katterna och kira lugnet ner sig och mamma var klar.
Så åkte vi iväg vi stannad på Coop i Karlskoga men mamma hittade inte det hon ville ha så vi fortsatte till Degerfors och där handlade mamma när vi satt och väntade såg jag denna hund lite mager men ägaren hade köpt korv åt den för det fick han då ägaren skulle gå hem med honom.
Sedan kom mamma efter ett bra tag. Hon hade köpt nytt godis som kommit ut och sedan det hon skulle handla.
Efter det så åkte vi långsamt till den platsen vi skulle! När vi var framme hade Harry pappas kompis plockat fram fika och vi satt och njöt innan det började spö regna! Tur hade vi tak över huvudet! :3

Av evelyn dahl - 21 juni 2015 18:24

detta var allt en upplevelse!
Gud vad söt han var och han var större en jag trodde!
Lite rädd av sig men så klart jag var ju en främling. Hans mamma gillade mig för jag hade med mig häst godis vilket mamma häst gillade däremot så var fölet inte lika så där åh godis utan min kamera var mycket mer intressant! Och han var väldigt mysig må jag säga gillade att bli kliad men lite hoppig!
Var lite nervös och försiktig eftersom det var största gången jag var så nära ett föl på detta viset visst när de suttit i små bokar på utställningar eller så jag åkt bil förbi en hage har hänt men att stå där bredvid ett föl har jag aldrig varit :)
Blev lite knuffa på mig och väldigt mycket lukta men när han luktade och kollade vem jag var så var det inge röra för då hoppad egna till.
Men klia på manen eller på ryggen var riktigt skönt! Och följa hon med mig och kameran var roligt med :)
Pappa och Harry stod med fölets mamma och hon ville ha mer godis må jag säga :) när vi gick till det andra stoet dör Ellinore tycket hon haltade så skuttade den lilla killen till sin mamma. Det andra stoet har inte fått sitt föl en tycket inte hon såg dräktig ut men vad vet jag om just sånt. Harry kände på henens ben och kollad djur hon gick men inte riktigt halt utan gräset var blött och det var nedförsbacke så ja det var därför hon gick lite skumt :)
Men en underbar upplevelse var det allt att träffa föl :)
Sa till Harry att vi kommer fler gånger ;)

Av evelyn dahl - 21 juni 2015 18:14

På vägen hem var det mörka moln och mycket regn satt i bilen och bad att det inte skulle komma åska då allt satt i hemma och mycket var på typ internatet, mammas dator och min.
Som tur var så spö regnade det bara och mamma tyckte så synd om alla hästar som stod ute i kylan och regnet. Såg vissa hästar med regn täcken eller som stod under ett tack som byggts i hagen.
När vi var hemma sken solen och vi fick fint välkomnade av fländörs.. Visst ser han lycklig ut! XP
Blev att tömma kameran för bilderna ofc! :3

Av evelyn dahl - 21 juni 2015 02:55

vi gick en promenad mot lagården idag för att föröka få bilder på kalvarna vilket jag fick :)
Kanske inte lika bra som förra året men fick allt bilder :3
Tog lite kort på Ozzy och den nya hästar för simben var ute på ridtur. Förra ägare bil stod där Simben bor nu och häst spår gick förbi vårar hus och kom från där ifrån så.
Blev bilder på blommor och fåglar med men häst och ko bilderna är jag nog mest stolt över :3

Av evelyn dahl - 21 juni 2015 02:47

efter tårta och min andra promenad så satt vi alla och hade det skönt på trappen. Kira fick springa efter boll på gräsmattan och fländörs var mysig då man vilade på trappan! Ellinore och pappa busade och Lasse rökte mamma låg inne för hon mådde inge bra.
Dagen har varit bra lugn och inte så mycket regn. Jag har bara lite ont i halsen men det kan vara för pappa är förkyld och smitta mig xP
Men när vi gick in blev det film :)
Innan man gick in i duschen och sedan tömde man kameran på bilder kände att det var dags att göra det :3

Ovido - Quiz & Flashcards