lady E

Alla inlägg under juni 2015

Av evelyn dahl - 23 juni 2015 20:27

hade sol sedan regn sedan sol igen och nu mer regn! Detta suger.. Vill ha sol och värme inte jävla regn!!!

Av evelyn dahl - 23 juni 2015 20:19

jag skakar.. Känner mig så rädd.. har gråtit så jävla mycket idag.. Så många gånger bitit tag i min läpp och lämnat rivmärken på mina armar.. Jag kunde inte sluta gråta.. Det gjorde bara så ont jag känner mig så hjälplös.. Hörde bara röster som berättade hur hjälplös jag är.. Vilken vek idiot jag är.. Att jag är svag och inte förkännar kälerk.. Jag är bara en trasig mäniska som ingen någonsin skulle hjälpa.. Mina armar svider mina ärr bränner mitt hjärta slår fort och det gör ondare och ondare för varje slag det gör.. Kunde inte andas jag kunde inte andas bara låg där i min säng och grät.. Försökte få i min luft.. Jag ville bara känna värme känna någon som hjälpte mig ur det.. Någon som står ut att tvätta sår någon som kan säga att allt blir bra.. Jag går bara mer och mer sönder för varje dag.. Kanske inte syns men jag känner det.. Jag kommer att slukas av mörkret.. Jag bara vet det..

Av evelyn dahl - 23 juni 2015 02:40

så många blandade känslor till denna video otroligt vackert gjord och bara se hur mycket mark gör för alla!
Han hjälper mig då jag har tråkigt eller då jag behöver ha någon röst i mitt rum eller då jag känner mig ensam! Han är en så underbar person och förkännar all kärlek ovh glädje på denna jord!
Utan vissa youtubers skulle jag inte våga vara mig själv inte våga säga ifrån! De har hjälpt många genom depprition och hårda dagar i livet genom en dag som varit tråkig eller bara för att man känt sig ensam! Youtubers kan vara så otroligt underbara människor! Och jag är tacksam att de finns!

Av evelyn dahl - 23 juni 2015 01:02

hittade en ny video jag älskar! ( inte min video!) LOVE THE WALKING DEAD!!!!!<3


Av evelyn dahl - 23 juni 2015 00:23

de ger mig glädje!
De får mig le!
Jag känner mig trygg med dom!
Jag är lycklig då de är vid mig sida!
De får mig kämpa!
Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan kira och fländörs!
Har tequila med men hon är inte lika nära som kira och fländörs är! De är där vid mig hela tiden och de kommer så fort jag ropar så fort jag behöver dom!

Av evelyn dahl - 23 juni 2015 00:20

Ja idag gick man först mot paddtjän men vände och gick mot lagården istället. Men blev ändrat igen. Vi träffade en som har sommar stuga här ute han var ute med sin hund och den var riktigt nyfiken på mig och Ellinore. Så vi hälsade på den hunden och så klart såg ägaren min kamera och frågade om jag gillade att fota. Och ofc gillar jag att fota!
Han frågade vad jag brukar fota och jag svarade allt möjligt hundar, katter, kor, hästar, natur, bilar , människor och ofta vänner om de har husdjur. Han frågade också om vad jag gjorde mer en fota. Jag arbete med mig hund träffar kompisar och ser film.. Inte mycket mer.. Vi gick och pratade och han frågade vad jag ville gör i framtiden vilket jag inte vet själv.. Vet inte vilken linje jag vill hå vet inte vad för jobb jag vill ha.. Vet inte vart jag vill flytta vet inget.. Jag vill hålla på med djur för jag känner mig trygg när jag är i skogen eller med djur.. Minna två bästa vänner är ju kira och fländörs eftersom jag har väldigt svagt förtroende på människor.. Och vem skulle inte om dom fått lika mycket knivar i ryggen som jag av folk jag litade folk jag kallade vänner.. Men vi sa till slut hejdå och han tackade för pratstunden.
stannade vid Ozzy och simben vet ju ej vad den nya hästen heter så.. Sedan gick vi till en hage med kor och jag fick allt fina bilder på dom! Riktig nyfikna var de! :)
Sedan gick man hemåt och fick jordgubbar :) kan säga att man var svett hade halsduk möss och regnjacka för när vi började gå såg det ut att bli regn och det blåste och min hals gjorde redan ont och jag var redan tillräckligt snorig så varmt klädd var det^^
Som tur är så känns min hals bättre :)
Hoppas det fortsätter åt det hållet! :3

Av evelyn dahl - 22 juni 2015 23:40

ja det blev ett par foton under dagens promenad! :)
Stolt över de flera men vissa blev lite för ljusa och har inte rött program för att fixa just det problemet. :/

Av evelyn dahl - 22 juni 2015 23:14

solen har varit frame idag men som valigt kommer regnet mot oss..
Ush så trött på det!
Många växter dör på grund av för mycket vatten för lite sol och värme insekterna kan inte flytta pollen från blomma till blomma för det regnar och ja insekter är små så regndropparna är rätt stora för dom...
Vill ha en valig sommar med sol och värme!
Vill komma ut på saker utan att behöva bli blöt!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards