lady E

Alla inlägg den 28 juni 2015

Av evelyn dahl - 28 juni 2015 22:21

ja detta föl var riktigt fint!
Också trav häst i framtiden vad jag tror. eftersom hästen går i en hage där en kompis till pappa bor och han lärde pappa känna genom travhästar. Han har gjort små vägar han kör på vissa kan man ta sig till om man vet var man ska gå :3
Men ja gullig var den :) för ja vet ej könet på detta föl eller det andra som inga bilder blev så där super av för genom bil ruta och stod långt in i hagen men men inget man kan göra.

Av evelyn dahl - 28 juni 2015 03:28

lasse dök upp då mamma och Ellinore körde hem Ennie.
Han had med sig tröjor till oss hänt mycket en tid nu xD
Förra helgen kom han med en spel tröja från game då han köpte spel är och idag fick vi en tröja med Karlskogas byfåne jag aldrig hört talas om men mamma och pappa visste vem han var ^^'
Jag fick några säsonger av bones och jag blev bara shit bär jag kollad svart de skulle ligga ^^'
Lasse bara du behöver större hårdiskar.. Hehe jupp tänkte jag xP
Men vi gick ut på en promenad och det var härligt förutom alla jävla myggor och knot!
Kira var busig och ville springa och leka med Ellinore och Lasse. Men fick henne sitta fint bland alla blommor :) kameran var hemma så mobil bilder blev det ^^
Men ska gå promenader varje dag så. Börjar bli få ställen att gå. Går ofta till lagården eller i kampdalen sedan paddtjän och sedan sjön. Ellinore gillar inte sjön för hon gillar inte orm och ja.. Det var en där en gång så..
Har funderat att gå till Karl på höjda En del av lunedstrampen. Eller kolla en del jag aldrig gått eller ja gå upp till ett ställe då man ser bratta och lunedet. :3

Av evelyn dahl - 28 juni 2015 03:16

först var det mat och det var bråk utanför affären men inte så allvarligt att polisen kom. Vi gick bara in mamma träffade kompis jag fick välja mat och sedan var det hämta Ennie och iväg till godisaffären som öppnat där en annan godisaffär låg fast istället på andra sidan för huset revs där den första godisaffär låg. ^^'
Sedan var det åka hem och så blev det grillat! Blev lite bråk vid maten så fick inte i mig så mycket.. Men mådde illa för driker en del om dagarna för min mage och tarmar ska funka!

Av evelyn dahl - 28 juni 2015 03:07

idag åkte man iväg till svefallet eller sveafallet. Kameran var med och så var Svea men bara Svea inte Ennie. hon var hemma och tog det lungt för ja Emil och Hans tjej skulle komma till Karlskoga idag och stanna här i 2 veckor. Och ja Emil är inte den Emil jag växte up med.. Det är någon annan som går i hans krop eller så känns det iallafall.. Men nu kom jag av mig igen xP
Fotade en hel del vet ej om de blev så super bra men de duger nog. Svea sov medta delen av tiden vi var där och då hon inte sov så var hon aldrig nära mig. När hon var vaken så grät hon aldrig hon var lung och tyst. Vilet var skönt för mig med.
Vi var där ett bra tag med vi skulle ju ha Lunch och ja jag had inte ätit på hela dagen xP (haft problem med mat sedan jag var 6/7 år.)
Men först var det handla för Ennie hade inte svarat på Ellinors meddelande.

Av evelyn dahl - 28 juni 2015 02:34

man kan få ut känslor med text eller en bild ibland gör man sina egna.
Har själv gjort bild med min hand och fake blod bara kolla på internat hur man hör det.. (denna bild i bakgrunden ej min! Men jag kom på texten till denna bild.) kan säga att många i deprition har denna tanke i huvudet.. De gör sig illa för att rösterna får en att göra det ibland för att slippa smärtan i bröstet.. Och ibland kan smärtan komma varje dag och man sjunker mer och mer vilket gör mer och mer sår och ärr.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards