lady E

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av evelyn dahl - 5 juni 2015 23:14

Vaknade vid 14.15 och sedan så var det gå up slänga i sig vatten och näringsdryck samt mediciner och efter det kom mamma hem hon hade hämtat Ellinore. gav hundarna mat sedan var det ut med dom kira fick ta det lugnt för hon var halt.. Inlägget nedanför! Efter hundarna varit ute så åkte vi till en ny godis affär som öppnat :) fanns allt mycket godis och blev nästan så vi inte hade kontanter till det ^^' deras kort grej fungerade inte en så de kunde bara ta kontant.. Efter det var set Ennie och fick mat.. Jag satt och läste en ny manga serie och såg några avsnitt av house md på mobilen.. Innan batteriet var långt.. Tog lite bilder och kollade då Jerry och pappa hävde gräsfrön på gräsmattan pga de har grävt upp buskar de inte vill ha samt vissa träd.
Många fina blommor och träd fick ta livet till där.. Så mycket fota blev det ej :( fanns typ inga blommor kvar att ta kort på.. Och den som grävde hade gjort ett riktigt dåligt jobb må jag säga.. Men men när vi kom hem tömde man kameran och kollade vissa av bilderna man tagit för att ta bort fel fokuserade eller suddiga bilder!..

Av evelyn dahl - 5 juni 2015 23:06

Min fina tjej var en stund idag halt.. Hon gick skumt och hon stod ibland på 3 ben.. Blev orolig så började titta på tassarna sedan benen.. Innan jag började känna. Kira är väldigt rädd om sina tassar. Så var väldigt jobbigt för henne.. Hon drog bort tassarna och ville inte ligga still.. Hittade inget hon hade nog Slagit sig på något.. Nu går hon fint men hon får ta det lugnt i några dagar för jag vill inte förvärra hennes smärta i benet!

Av evelyn dahl - 5 juni 2015 00:04

Värmer ju en påse till min mage och ja.. Lång historia kort jag skar mig på mikron.. Det var ett par tagar som gör att dörren är stängd de skar jag mig på.. Jag måste ha värdens otur.. Något måste verkligen hata mig..

Av evelyn dahl - 5 juni 2015 00:00

Ja. Hittat jag en youtuber jag gillar följer jag dom på en gång på facebook och instagram :)
Kanske någon youtuber ni gillar men inte hittat. Bästa är hittar du en youtuber hittar du typ alla av dom ;P

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards