lady E

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av evelyn dahl - 10 juni 2015 04:25

Kom på vid 04 att jag glömt bloggen hehe^^'
Här är dagen iallafall i sina vanliga inlägg ^^'
Ja jag somnade vid 05.45 tittade senast på mobil klockan då och Mins inget efter ^^'
Ellinore Väckte mig och bra tt fixa sig till Örebro. Plockade ihop dricka och mediciner. Mobilen och daton plockade bort mat kira skulle tänka sig äta då vi var borta och ja hämtad posten. Och iväg! Satt ute ett tag i solen och njöt av värmen!
Sedan kom man in tidigare också fick förklara vissa ställe som finns just här i Karlskoga för Maria hon hade aldrig varit här mer en kört igenom. Så blev båda dåliga och bra minnen :)
Sedan om hur alla läkarbesök gick.. Ush var allt trött och berättade varför jag ändrat mina sov tider på dygnet och ja min smärt medicin fick mig ju att somna.. ^^' ska fixa rätt dom då jag kan.. Är väldigt svårt må jag säga!
Sedan var allt kart bara åka hem stannade vid pappas jobb pratade lite med honom kollade hur torget såg ut inte varit på det på månader ^^'
Sedan var det pizza och Gud vad gött det var åt nästan upp hela kunde om jag ville men vågade inte äta för mycket eftersom det var min första jag åt förutom saft och små godis jag hade med till habb som ej räknas :/
Sedan var det för Ellinore att vänta på Harry för pappa skulle jobba över men han kom hem före Harry hade hämtat Ellinore så ja pappa han äta med :)

Av evelyn dahl - 10 juni 2015 04:15

Otrolig att jag han med allt tömma kameran duscha fixa lite grejer säger ej vad.. Trodde jag skulle göra fail på allt.. Men klarade det! Pappa och Ellinore åkte på bilträff och min kamera fick följa med dom. Mammas kamera har väldigt seg auto fokus på kameran och fokuserar ofta fel.. Tar sin tid att få rätt fokus med.. ^^'
Så min kamera få åka iväg på äventyr ibland utan mig!
Men kira var både lugn och skruttig..
Ibland började hon dra eller bita i kopplet vet ej varför s ifrån och hon gick fint igen.. Tequila tyckte mamma var jobbig.. Hon fick inte gå vid kanten av vägen för då åt hon gräs och de spyr av det eller har problem att göra behov.. Men vädret var underbart! Riktigt härlig dag lite extra svensk sommar då dagen är bra xP

Av evelyn dahl - 10 juni 2015 04:09

Kira är sur på mig för att jag tvättat och fixat med hennes vatten exem och för att det är svalare i vardagsrummet.. Tequila och fländörs njuter iallafall här inne :)

Av evelyn dahl - 10 juni 2015 04:07

Min fina tjej önskar jag kunde hjälpa dig bättre att bli av med detta :c
Först fick du nytt vatten exem.. Som jag dagligen tvättar och smörjer.. :(
Och nu ett sår på tassen som jag såg på dig gjorde jätte ont så ont att du haltade. ska du och jag aldrig bli friska och kunna ha ett underbara liv!?
Känns så jobbigt och orättvist. :"(

Ovido - Quiz & Flashcards