lady E

Alla inlägg under juni 2015

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 02:06

ja idag gick man extra lång promenad.
Blev längre en vad en skulle som valigt! Fullt la med vissa små pauser för att dricka och andas ut och få hjärtat att slå lungt en period. Tog inte med mig kameran vilket man ångrad elen ja jag har sakt att jag ska minska ner på kamera med mig då jag går så både tarmar mage och allt i kroppen arbetar! Slapp bli blöt med! Såg ut som regn det blåste en del men måste gå för vägrar ge upp det och mår bättre av det. Blev mysa en stund med kor de luktade på ens hand och man var läskig såg 3 kalvar som ät äldre en de andra som kommit. :)
Blev allt pusta ut efter denna promenad! Träffade ett par katter med :)
Klappade bara vår grannes katt :) men det var några som ville man aldrig klappade.

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 01:52

Mimmi var mysig idag vilket mamma och pappa inte fattade inte hur jag lykades! Hon hoppad bara upp strök sig på mig och sedan så satt hon där. Hon biter och river en ofta då man förökar flytta på henne eller bär genen hon gillar inte att bli rörd och så gör hon detta linne inte tro mina egna ögon typ. Annars flög det många flygplan om kring vid oss.
Och kira var otroligt pigg!
Hon hoppade frivilligt över en madras hon ville leka med boll hoppad dock slängde runt för hon ville busa jag kunde inte sluta le över denna underbara hund!<3
Och vi fick upp våran party tält så nu kan vi äta ute även om det regnar :)
Blev en del vattna och plocka bort ogräs samt plantera nya blommor innan vi gav oss av.

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 01:43

kan man vara mer söt!
Kira gillar visst platsen jag fixade åt tequila :)
Sedan börjar allt gå åt tätt håll henens vatten exem är torr och såret på tassen vätskar inte :)

Av evelyn dahl - 13 juni 2015 04:51

Jupp jag uppdaterade bra och sedan glömde jag bort det.. Fuck :/
Men jaha när jag kom hem efter att ha suttit en stund själv så var set bara att åka iväg till stan.. Först var det arkens zoo för att torrfoder åt hundarna. Efter det Willys för att fixa ut mina nya näringsdrycker sonsedan då vi kom hem var fel sort och fel smaker men orka bråka om det.. Det var bara de stora alltså de förta jag fick som var så svåra att få ner. Innan jag fick de uttunnade och mindre.. Men ja nu behöver jag bara dricka 1 näringsdryck och inte 2 om dagen cx
Sedan var det maxi där vi träffade några vänner och pratade köpte mat åt fländörs och Mimmi sedan mjukt bröd åt mig för min dåliga mage och team arbete funkar inte hård mat utan att jag får problem.. Även om jag redan har problem och det har inte gett upp efter snart 1 vecka :(
Men efter det hämtade vi mammas dator *.* behöver jag säga mer en lycklig! Och ofc jag hade någon att prata med som kunnde otroligt mycket om en dator ;>
Och sist var det Sibylla för mat :)
Mamma och pappa jobbade ju idag och behövde därför mat låda annars skulle vi ätit detta igår.. Pga Ellinore hade skolavsnutning ingen kunnde gå på.. Eller jag kunde gått men inte tagit mig dit eller hem... När vi kom hem var det fixa ut allt ur bilen äta och ut med hundarna och sist på min promenad! Blev fina bilder Ellinore ville bli fotad idag med så ja vi gick till olika ställen och fotade henne.. :)
Nu är det bara för mig att ha kameran hemma på promenader en period ^^'
Har för mycket bilder att fixa xD

Av evelyn dahl - 13 juni 2015 02:03

Ja jag har inte uppdaterat min mobil sedan jag fick den förra sommaren.. Har vila uppdatera men alla ha klagat på uppdateringarna som gjorts.. Så inte vågat.. :/
Nu ska vi se imorgon hur allt kommer bli. ^^'

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 16:42

Då fick man en sån där jävla ånger igen.. Denna gång gav jag mig ut i h behövde bara vara själv.. Tänka på avd jag ska göra hur jag kunnd komma någonstans.. Sitter ute i skogen och tänker på allt som hänt.. Ångrar mycket.. Kunnde haft kvar vänner om jag inte varit så rädd..
Kunna ha lite mer lyckliga stunder..
Men tyvärr kan jag inte fixa de sakerna för är för rädd vill inte dra inte att folk ska se den riktiga mig.. Man kan tyvärr inte fixa saker man själv gjorde när det gäller att knuffa bort människor från ditt liv..

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 15:43

Mamma njuter att det är helg och snart ska vi ner till stan och köpa mat eftersom Ellinore slutade skolan och hon orkade inte igår.. Blivit en del grattis på fb till kompisarna som tagit studenten! :)
Önskat jag kunde ha fotat dom kanske fått någon slant.. Men tyvärr är jag kvar här ute i skogen och cykla dit är att ta död på dig själv och skada en mer en att vara kvar hemma.

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 15:39

Kan man säga annat en att denna hund älskar sol och värme?
Hehe hon har legat ute nästan hela dagen och är otroligt varm men flyttar sig inte mer en då hon ska dricka vatten. Vi har gett båda hundarna is och vatten och kollar så måste de gå in ibland för att det är farligt att bli uttorkad och att inte svalka sig till och från. Säger att jag älskar detta väder med :)
Sol och varmt är sommar och det är just det jag har saknat!
Denna sommar blir det nog inte lika mycket rida vilket får mig att må skit det var nog det bäst bästa med sommaren.. Men jag valde och många säger att jag mår bättre sedan jag gick och att om du älskar något ska du släppa det.. Och ska ändå ut med hästar eftersom jag har många vänner som äger hästar och vill att någon ska fota så jag överlever! :)

Ovido - Quiz & Flashcards