lady E

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av evelyn dahl - 1 juni 2015 22:27

Tyckte det var dags för att fixa en ny video och har ett par filmer jag inte har med i någon av de andra videorna jag lagt ut så det är dags att fixa så de är med :)

Av evelyn dahl - 1 juni 2015 18:38

Smärta i magen tagit tabletten som ska hjälpa mot smärtan gjorde mig väldigt trött nästan somnat 8 gånger idag. Kiras vatten exem är nu helt läkt! Mamma fick reda på vad som var del på henne då hon var på akuten idag. Fländörs har fått äta glass xP
Och annars har jag bara fixat bilder,

Av evelyn dahl - 1 juni 2015 03:45

Sitter ock kollar på bilder med text på från serien haha dör över vissa för att han äger ut pasienterna eller de han jobbar med :)
Inte sett något avsnitt på jätte länge :(
Dampar på mammas dator och försöker minska användning av mobilen. Kanske ska se något senare idag. Hoppas jag kommer ihåg iallafall :)

Av evelyn dahl - 1 juni 2015 00:15

Bilder på äpple träden som blommar bu samt våra stora vita buskar vet ej vad de heter och en snigel.. ^^'

Ovido - Quiz & Flashcards