lady E

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 02:21

ber om ursäkt för att inläggen inte är i ordning som de hände idag men tog bara de bilder som var Näsby och skrav om just det.. Ska föröka bli bättre men har så mycket i huvudet.. Men kommer meddela om jag ska ta paus och hur länge då tiden börjar bli riktigt dålig.. Har alltid tid för att skriva här det går snabbt och vet vissa av mina vänner vill veta hur jag mår och gör eftersom jag inte sett dom på 2 år i do miss you! Ska föröka ta mig till närcon iår om min hälsa pengar och förändrar tillåter och hjälper mig dit!

Kira får stå för bilden (Ellinore tog bilden!)

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 02:16

först åkte vi till mammas kompis och lämnade rabarber :)
Efter det var det titta på bilar nere på stan :)
Kameran dog tyvärr och vissa bilder var suddiga min arm skakade så mycket och så gjorde mina knän fick sitta på mammas bils huv ett tag.
Ellinore Åke med några av pappas kompisar och jag träffade många bil kompisar några kramade om mig och grät för att jag kämpar så hårt och börjar se mer frisk ut. Sedan blev det klappa och ropa på vissa som åkte förbi. Vissa skrek och ville ha skaka hand och var mycket folk som satt i skuffen taket på flaket ja det var galet bara kolla bild 3 xP
Ja det var både kul och jobbigt Lasse kom och han lät mig lita mig på honom så jag inte tog i för mycket på min krop. Var mycket prata och jag hade så mycket att berätta xD
Det var skönt att komma hem och ligga och snart sova!

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 02:06

ja idag gick man extra lång promenad.
Blev längre en vad en skulle som valigt! Fullt la med vissa små pauser för att dricka och andas ut och få hjärtat att slå lungt en period. Tog inte med mig kameran vilket man ångrad elen ja jag har sakt att jag ska minska ner på kamera med mig då jag går så både tarmar mage och allt i kroppen arbetar! Slapp bli blöt med! Såg ut som regn det blåste en del men måste gå för vägrar ge upp det och mår bättre av det. Blev mysa en stund med kor de luktade på ens hand och man var läskig såg 3 kalvar som ät äldre en de andra som kommit. :)
Blev allt pusta ut efter denna promenad! Träffade ett par katter med :)
Klappade bara vår grannes katt :) men det var några som ville man aldrig klappade.

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 01:52

Mimmi var mysig idag vilket mamma och pappa inte fattade inte hur jag lykades! Hon hoppad bara upp strök sig på mig och sedan så satt hon där. Hon biter och river en ofta då man förökar flytta på henne eller bär genen hon gillar inte att bli rörd och så gör hon detta linne inte tro mina egna ögon typ. Annars flög det många flygplan om kring vid oss.
Och kira var otroligt pigg!
Hon hoppade frivilligt över en madras hon ville leka med boll hoppad dock slängde runt för hon ville busa jag kunde inte sluta le över denna underbara hund!<3
Och vi fick upp våran party tält så nu kan vi äta ute även om det regnar :)
Blev en del vattna och plocka bort ogräs samt plantera nya blommor innan vi gav oss av.

Av evelyn dahl - 14 juni 2015 01:43

kan man vara mer söt!
Kira gillar visst platsen jag fixade åt tequila :)
Sedan börjar allt gå åt tätt håll henens vatten exem är torr och såret på tassen vätskar inte :)

Ovido - Quiz & Flashcards