lady E

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av evelyn dahl - 9 juni 2015 01:10

Ja, efter rådjuret gått så fick hundarna gå ut igen tequila gillade verkligen det!
Mamma var och handlade och när pappa kom hem gav jag och Ellinore oss ut på min dagliga promenad. Kameran var med blev ett par foton men mesta tiden njöt jag av hur lungt allt var hur mina bekymmer hur min ångest försvan! Önskar den känslan alltid kunde vara just där så jag slipper få mina anfall kan slippa psykolog och slippa göra mig själv illa.. Man att gå och gå och gå utan att sova dricka eller äta skulle ta mer död på mig även om det lyfter mycket av mina problem. Men men ska föröka bli av med sånt men det är svår tyvärr :/
Vi satt ett tag innan vi gick hem och när vi var hemma blev det mat och house m.d för mig hehe! Mamma satt ett tag med och såg 2 avsnitt pappa såg 1 men det var kul ändå att de kinde fastan.. Glömde bort tiden och att duscha men inte att jag skulle dricka mycket.. Typiskt mig... Ätit lite mer idag mamma var stolt. Tror jag alltid kommer vara underviktig har varit det sedan jag var 5 år.. Jag och min familj har accepterat det men inte andra.. De tror jag äter och spyr upp maten.. Gör det om jag är närvös eller är stressad men annars gör jag det inte. Men men imorgon är det Örebro sovit dåligt ett par dagar och har inte super lust med det heller. Men måste för blev inget förra veckan.. Ska fortsätta se på house tills jag blir trött och jag somnar..

Av evelyn dahl - 9 juni 2015 00:48

Satt vid min dator flyttade musik i rätt mappar och kollade ut såg ett fint rådjur och kameran kom ofc fram. Bilderna blev lite fel fokus men bryr mig inte så mycket.. Hundarna var lunga och vi tror att detta rådjur är det jag och pappa skrämde igår. Hör nog lite dåligt vad jag tror. Hon hörde inte pappa för en han ropade högt för h*n stod och åt gräs vid vägkanten där pappa skulle gå han hade typ kommit upp och han pratade också i mobilen. Och h*n märkte inte kira och mig för en vi var nästan längt upp i baken vid vårar hus. Och idag hörde h*n inte att vi ropade på hundarna och stängde igen altandörren. Bara vad jag tror men kan vara något som ligger i det.

Av evelyn dahl - 9 juni 2015 00:25

Ja, min kamera är tömd för pappa och Ellinore ska iväg på biltätff imorgon jag blir hema vågar inte åka på sånt riktigt en för mycket stress och har föröskt dra ner på min stress medicin. Men blev en underbar promenad med härligt väder :)
Tycker synd om min syster som måste bara med mig ifall jag svimmar. Kira gick vara hema vilket jag smått ångrade så vi gått men hon måste vila.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards