lady E

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av evelyn dahl - 15 juni 2015 00:35

Vi har kommit långt!
Det som började med tårar och besvikelse blev till lycka!
Såret på tassen läker fint! Smörjer det dagligen med aloe vera eller zinpasta. Samma sak gäller vatten exemet som nu fått sårskorpa! Allt ser så bra ut just nu!

Av evelyn dahl - 15 juni 2015 00:34

hehe ja vad hände idag...
Hmm vaknade vid 07.34 kom på had Winge bortåt tänderna igår.. Gjorde det somnade om blev väckt vid 10.08 för mamma gick in i mitt rum med en skrickade Svea!!! Sur blev jag som fan! Låg kvar i sägen innan mamma och pappa skulle åka iväg köpa ny pump för den var trasig och så var en frys.. Jag och Ellinore gick med hundarna la mig i sängen somnade. Sedan så vaknad man vid 14.02 och kollade var alla i familjen var ovh pappa/ Ellinore had råkat med Harry för att titta på bilar.. Förstörde min plan att åka iväg till ett ställe.. Men mamma och jag hade trevligt och lungt. Satt ute och pratade tvättade kiras sår. Sedan var det mat till hundarna och Mimmi och sedan ut och gå innan regn.. Och turen var med oss för det började spö regna då mamma och jag kom in. Sedan kom pappa och Ellinore hem. Blev mat sen kom Lasse lämnade filmer innan han åkte till Norge och sedan hjälpte jag pappa med en av våra bilars fönster som gått sönder..
Och annars har jag fixat bilder.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards