lady E

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av evelyn dahl - 6 juni 2015 23:00

Efter allt igår.. Så sov jag halva dagen och när jag gick upp var det bara att dricka dricka dricka... Tänk att vi människor ska dricka 3 liter om dagen... Rör jag mig inte arbetar inte organen som de ska jag blir inte törstig och hungrig lika ofta.. Så tog med mig hundarna Ellinore och Lasse på en lång underbar promenad Gud vad jag saknar dessa långa promenader!! Drukigt nästan 2 liter hoppas magen blir mjukare och lungnare annars måste jag ta och dricka eller själva för att få hjälp..
Jaja.. Kira var pigg och duktig blev ibland att jag fick ropa eller säga ifrån för hon var på väg att äta gräs.
Tequila hade också full fart på sig blev ibland man fick säga till hemma att gå fortare vi tog 3 puser och de fick vatten. Njuta av alla fåglars sång sedan solen i ansiket och känna hur blodet pumpar i kroppen! Underbart med promenad!

Av evelyn dahl - 6 juni 2015 03:58

Ja antingen är det nya medicinen för mina mag smätor som göt att jag har problem med min tjocktarm för de innehåller morfin eller så är det knäckebröd som min dietist sa åt mig att äta som mellanmål eftersom jag måste äta 6 gånger om dagen för att gå upp i vikt.. Eller för att jag inte får ta den motionen jag brukade göra.... Eller för att mina mat vanor är annorlunda.. Mitt liv är just nu jävlig jobbigt.. Jag är både rädd och har ångest...

Av evelyn dahl - 6 juni 2015 02:18

Mammas dator blir bara segare och segare.. Kollar nu igenom efter visus och skadade filer! För att sedan föröka med en omstart!
Problemet började med ett pop up fönster som kom upp.. Då började bara fler komma och sedan började daton att bli segare.. Hoppas att jag kan fixa detta för annars måste daton lämnas in och inga bilder bli fixade..
Känns inte alls kul...

Av evelyn dahl - 6 juni 2015 02:14

Blev att tvätta det nya vatten exemet kira fått.. Hörde henne skrika till och hon blöde på det.. Klippte ingen päls utan tvättade det bara.. Sedan kollade jag det gamla och ja pälsen börjar allt växa där det var :')
Så ett problem avklarat och 3 nya :(
Men jag ska allt kämpa så detta också blir fint!

Av evelyn dahl - 6 juni 2015 02:11

Jag ger henne öron dropparna men det verkar visst inte hjälpa.. Blev för mig att föröka ta bort så mycket jag kunnde i h kira gillade inte att jag förökte få bort allt äckligt i hennes öra..
Hoppas det blir bättre för hon har börjat klia i det och ja det blir sår och allt går bara dåligt..

Ovido - Quiz & Flashcards