lady E

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 16:42

Då fick man en sån där jävla ånger igen.. Denna gång gav jag mig ut i h behövde bara vara själv.. Tänka på avd jag ska göra hur jag kunnd komma någonstans.. Sitter ute i skogen och tänker på allt som hänt.. Ångrar mycket.. Kunnde haft kvar vänner om jag inte varit så rädd..
Kunna ha lite mer lyckliga stunder..
Men tyvärr kan jag inte fixa de sakerna för är för rädd vill inte dra inte att folk ska se den riktiga mig.. Man kan tyvärr inte fixa saker man själv gjorde när det gäller att knuffa bort människor från ditt liv..

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 15:43

Mamma njuter att det är helg och snart ska vi ner till stan och köpa mat eftersom Ellinore slutade skolan och hon orkade inte igår.. Blivit en del grattis på fb till kompisarna som tagit studenten! :)
Önskat jag kunde ha fotat dom kanske fått någon slant.. Men tyvärr är jag kvar här ute i skogen och cykla dit är att ta död på dig själv och skada en mer en att vara kvar hemma.

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 15:39

Kan man säga annat en att denna hund älskar sol och värme?
Hehe hon har legat ute nästan hela dagen och är otroligt varm men flyttar sig inte mer en då hon ska dricka vatten. Vi har gett båda hundarna is och vatten och kollar så måste de gå in ibland för att det är farligt att bli uttorkad och att inte svalka sig till och från. Säger att jag älskar detta väder med :)
Sol och varmt är sommar och det är just det jag har saknat!
Denna sommar blir det nog inte lika mycket rida vilket får mig att må skit det var nog det bäst bästa med sommaren.. Men jag valde och många säger att jag mår bättre sedan jag gick och att om du älskar något ska du släppa det.. Och ska ändå ut med hästar eftersom jag har många vänner som äger hästar och vill att någon ska fota så jag överlever! :)

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 15:34

ni Mins nog då jag hög mig själv av misstag med en bit plast från ett skivfodral.. Då vi städade ett rum i huset.. Nu när jag går men korta och tunna kläder syns nu alla ärr och allt.. Men detta var första gången jag ser ett ärr sjunka in då man stärker ut sina ben....

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 04:22

Lite tråkigt att serien handlar mer om Sandra.. sakukes dotter men naruto är i den och han är sitt vanliga ja han. Lite annorlunda men han är pappa och hokage så man blir väl mer vuxen hans son är allt lik naruto som ung xP
Är glad att se serien fortsätta! Denna serie har varit en del av mig i så många är och hjälpt mig genom rädsla och osäkerhet ensamheten och att komma bort från den riktiga världen.. Blev så ledsen och rädd då naruto serien den första tog slut. Bev mycket tråkiga dagar.. Dagar då kapitel skulle komma ut och man kom på att den är slut. Så är nöjd bara serien fortsätter bryr mig inte så mycket om att det handlar om längre bara naruto och dom är där i den och är som de alltid varit!

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 04:17

Igår gick en härlig och underbar skådespelare bort!
Det är så tragiskt för jag älskar de flertal filerna han är i gillade så många karaktärer som han spelade!
Många går aldrig att glömma de var storslagna!han kan aldrig bli ersatt av någon. Ingen kan ta denna underbara människa plats!
Det är så tragiskt att förlora en så underbar och kreativ skådespelare med så mycket att ge!
Han har gett en blandade känslor och när man ser hur underbar och kul alla har bakom kulisserna man ser den riktiga christoper!
Kommer sakna att se dig i filmer och de härliga karaktärer du hade kunnat skapat! Vila i frid!

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 04:10

Åh så glad!!
Väntade så att Sean/ Jack skulle spela dead pool han är en så jäva rolig super hjälte eller ja han är både ond och god xP
Det som är kul med dead pool är att han pratar med oss som ser på hans serier eller läser en tidning om honom. Han är odödlig och har 2 röster i sitt huvud pratar med sig själv som gollum xP
Ja om man ser någon kort bit om just dead pool och ser hur han är så skulle ni förstå!
De ska också göra en film med dead pool och längtar tills den kommer ut! Älskar detta spelet och vissa klipp från olika serier jag sett honom i :)
Men kan säga att detta spel passar verkligen Jack/Sean ( hans riktiga namn är Sean men har alltid blitivt kallad Jack och han gillar Jack bättre)

Av evelyn dahl - 12 juni 2015 04:04

Som ni vet nu går jag på promenader igen själv eller mer med Ellinore för mamma är orolig.
Fick reda på att det fanns kalvar och tänkte måste fota dom igen!! *.*
De första 2 vi tittade på var för långt bort :(
Men vi fick tag i en fin vit kalv jag kunnde ta lite kort på ^^
Få se nästa gång jag ger mig ditt och fota den igen.. Blev lite besviken då Ozzy och simben var tyvärr inne.. Ville fota lite mer muskler och sedan är de ju så fina! Och alltid lika roligt att kunna mysa med en fin kille som gillar att man ger honom uppmärksamhet :) Sedan var inte de andra korna nära vägen för långt in i hagen tyvärr.. Men fick ett par biler på katter och massa blommor ^^
Finns så mycket att fota på sommaren!
Seda cyklade Ellinore för hon ville inte gå. Vissa ställen cyklade jag för att träna mina ben på lite tynger krafter= trampa kraftigt i uppförsbacke! Känndes i benen må jag säga! ^^' vill cykla till lunedet men få ej för någon i familjen eller mina läkare och tråkigt att cykla själv..
Måste också träna upp mig mer..
Men men ska sova nu. Har varit mycket fokus på att få i mig tillräckligt med vatten och slänga i mig näringsdrycker jag ska ta idag.. Ska också hämta ut nya senare idag..

Ovido - Quiz & Flashcards