lady E

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av evelyn dahl - 7 juni 2015 03:54

Åh fick de sista episoderna av big Bang theroy säsong 8 och episod 15 hade de en egen stund för howard mamma. Hon som gjorde rösten dog för ett tag sedan och ja man förlorade en underbar karatär man aldrig riktigt såg! Fanns 1 avsnitt man såg henne springa runt i bakgrunden men annars var det bara hennes rös man hörde. Man gjorde henne som man trodd hon såg ut för. Men så många tårar för den stund de gjorde för henne!

Av evelyn dahl - 7 juni 2015 03:14

Okej.. Det fans ett virus som ej går bort.. Det ljuger för själva daton att det arbetar och används fast det inte gör det.. Vilket gör att viruset inte går att ta bort.. Sedan att den gör så olika program installeras i daton och jag får ta bort dom.. Pappa ska Prata med en kompis som är otroligt duktig på datorer gått på många olika data kurser.. Kanske ska testa att ta några själv känns det som nu ^^
Kan en del om datorer men ej allt!!
Så daton kommer troligen försvinna så pappa kompis är frisk för igår då pappa ringde hade han ont i ryggen och ej tid att prata.. Han fixade pappas dator så hoppas han kan fixa mammas. Daton kommer vara borta mellan 3-7 dagar beroende på problem för pappas dator var det 3 dagar och den funkade underbar efter det.. Lite seg var den men den är 4/5 år gammal så.. Mammas är bara 1 nu i sommar. Uh hatar detta problem..
Sedan tänker nog många varför använder du inte din andra dator du ser filmer på.. Hmm ja varför inte.. Jo min dator och internat går ej ihop.. Det går 3-10 min då internat är på i min dator och den stänger av sig. Vi har haft 3 olika dator kunniga kompisar plus data experter kolla min dator men de hittar inge fel.. De felen som finns är kan ej ha på internat utan att den dör.. Och om jag stänger av den kanske jag inte kommer någon stans en att han tänker men kommer aldrig till logga in.. Och jag har samma dator som Lasse och hans har han inte haft problem med så antingen hatar mig dator mig eller så är det något fel vi ej hittar.. Men men jag överlever utan mammas dator jag har ju mobil :P

Ovido - Quiz & Flashcards