lady E

Alla inlägg under september 2015

Av evelyn dahl - 21 september 2015 19:01

en collie jag fotade då vi var i Nora och skulle köpa glass! tycker collie är en så vacker hundras! Skulle inte säga nej till en! ^^

Av evelyn dahl - 21 september 2015 15:24

hör kira ett ljud så är hon antingen vid mitt fönster eller vid dörren och små morrar..
Kul att se henne så där xD
Hon är allt för go när det gäller att vakta mig xD
Minsta ljud och så morrar hon ibland skäller hon till och med ^^'

Av evelyn dahl - 21 september 2015 14:30

har inte kommit iväg till någon av de 4 ställena det finns folk som kan tänka sig att ha mig.. Behöver bil ditt och föräldrar bara vill inte eller har inte tid.. Men spela på mobilen eller kolla fb på daton har de tid med... Nu är ju jag sjuk så komme ta ett tag att komma iväg.. För när jag väll blir frisk och mår bättre blir det tandläkaren så jag kan fix smärtan i mina 3 tänder.. Och efter det vill jag iväg! 3 ställen kan jag cykla till kommer ta ungefär 2/3 timmar dock innan jag ät frame och seda måste jag ju ha styrka att göra allt i stallet med... >_>
Saknaden är så stor vill kunna arbeta ha kul fota hästar och ha lite före efte bruket känna att jag gjort något!
Känna att jag fixat så hästen kunnde göra något den inte kunnde förut! Se hur muskler bildas och rörelserna blir bättre hur jag tränar bort min rädsla för galopp och ser till att fixa sadel och lindorn rätt! Testa mina 2 schabrak jag inte använt och de 2 jag kommer skaffa mig!

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:41

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:38

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:34

kan säga att hon gillar att sängen är vid fönstret nu kan hon kolla ut och hon har både stått och suttit vid fönstret då mama och pappa plockade bort båda partytälen och alla stolar och bord. Var rätt kul att se henne så där vaksam och intresserad :)
Gulliga rörelser med både öron och huvud.

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:30

mam sa att jag måste rensa mina lådor och Ellinore var snäll och hjälpte mig då jag valde att vila så att isen kunnde kyla ner mina tänder och ta bort min smärta. Hon hjälpte mig med alla lådor utom 3 en han vi inte kolla igenom och 2 hade jag tagit själv. Nöjd med resultatet och mina färgpennor och tursspennorna ligger nu inte blandat. :)

Ovido - Quiz & Flashcards