lady E

Alla inlägg den 11 september 2015

Av evelyn dahl - 11 september 2015 02:59

Tagit bort affischer och kort från den väggen som ska fixas kanske imorgon.. Sedan så tömde man 1 hylla till med böker men inte av papper eller andra saker. Tömde också längst upp på bokhyllan alla mina mössor eller kepsar med mera ligger nu i gaderoben..
Ska föröka städa den nu då vintern är på väg.
Kollade så på mig själv då jag ser hur mycket medicin jag äter på på bilden jag tog saknas 3 stycken kartongen jag hittade långt efter jag tagit bilden xD
Kan säga att jag inte gillar att jag äter så mycket medicin.. Känne mig smått som en missbrukare xC men ofc är jag inte det. Äter omprazol för min magkatarr äter P-piler för att jag ska minska att ha menstration. Äter sömntabletter för att kunna sova om natten. Äter smärstillande under den veckan jag väljer att ha mens. Äter Novalucol för illamående. Äter också medicin som ska ge mig mer D-vitamin, nässprejen är för min känsliga näsa och näsblod det ska hjälpa kärlen i näsan att inte vara lika känsliga men inte hjälpt mig ett dug. :(
Önskar att man slapp ha massa sjukdomar och problem..
Men bara att se framåt även om det är svårt.

Av evelyn dahl - 11 september 2015 02:47

idag såg pappa och jag äntligen på fast and furious 7 och älskade den!
Blev mycket oväntade kommentarer och händelser! Vilket jag gillade de fick en att tro att de skulle säga elelr göra en sak som inte hände ^^
Fina bilar underbar miljö och musik! Minskade en hel del på kvinnor i bikini! :3
Kan säga att fast and furious är en av de få film serier som är super bra från film 1-7! :) många serier blir förstörde då uppföljaren kommer eller liknade men inte fast and furious de har kvar de där häftiga stunden underbara karaktärer som kommer och går och andra lär du känna mer! Underbar musik händelse och alltid får en så taggad! Visst misstag gjordes här och där och vissa sake tår inte i verkligheten men de var ändå häftiga! ^^
Kan säga att jag skrattade, var sur och fick trårar under denna film.
Älskade minnes stunden för Paul! Kunnde inte annat en gråta då de vissade delar från alla andra filmerna.
Älskar verkligen känslan som fast and furious filmerna ger en i familj! För familj är det viktigaste i serien! Visst den handlar om bilar och det men de pratar mer om familj och att ingen ska bråka med denna familj!
Gillade The rock's karaktärer hobbs som kom in i film serien! Är så glad över att de valde honom och just den karaktären kom in! Så häftig rolig och grymt underbar karaktärer! :)

Av evelyn dahl - 11 september 2015 02:37

kira fick ha med sig sin boll och vi kastade mycket i luften så kira tog ett hopp då och då!
Hittade också blåbärs buskar men grymt mycket blåbär och de var stora med! Riktigt vattniga och kalla med god smak! :)
Tequila fick det som belöning istället för levergodis. ^^ billigare och nyttigare på samma gång önskar bara det fanns året runt! ^^
När vi gick började det bli små kallt så tröja på! Sommaren börjar försvinna och jag gillar det inte..

Av evelyn dahl - 11 september 2015 01:57

idag vilade kira mer an valigt!
Hon var med mig då jag vattnade växthuset och alla andra blommor.
Hon fick leka smått med boll och jag kände lite på kroppen efter hennes tramptynor hade blevit kalla men ville ändå inte ge mig ut med henne!<3
Fotade en del flygmyror idag för det var full av dom överallt hade mycket i håret och kira hade en del på sig jag fick borta bort. Fick fina bilder på fjärilar idag med! Kylan gör nog att de blir sega! Även om idag var varmare en valigt! ^^'
Men de är sega på något vis.
Efter jag var klar och på väg in. Kom Mimmi och fländörs så fotade dom lite innan man till slut gick in och fick mat. ^^

Av evelyn dahl - 11 september 2015 01:47

du finns alltid i mina tankar..
Jag är rädd och kommer nog alltid vara det.
Vill vara där vid dig.
Men hur ska man kunna vara på ett ställe som man inte känner sig accepterad inte känner sig välkommen och utstött.. Där allt man säger inte går inte eller inte är bra..
Saknaden att krama om dig. Saknaden av att ha dig knuffa eller bråka.. Att se hur mycket du byggts upp och utvecklats!
Mins första gången jag träffade dig.
Hur jag fick gå med dig för su var halt. Hur du trampade mig på foten och hur du redan då vissade att vi skulle bli så nära vänner. Du accepterade mig! Det var som du känt mig i flera år även om vi just träffades. Blev så glad att få börja rida igen.. Jag var rädd för trav för galopp för det mesta men jag vågade testa med dig det tog tid men jag vågade tillslut.. Jag var lyklig! Allt var bra men tiden gick allt förändrades det roliga försvann med känslan av trygghet och glädje. Hade alltid ett leende men det betyde inte att det var äkta! Kollar på dig varje gång jag ser dig. Det svider men vi kommer tyvärr aldrig knyta det band jag klippte.. Inte i detta liv.. Jag har så mycket ilska och sorg över att livet alltid ändrar sig! Om allt kunnde varit som det var i början.. Kanske jag klarade att bita ihop. Men kan tyvärr inte det som allt är nu.. Får bara hoppas att vi kan knyta vårt band i nästa liv!

Ovido - Quiz & Flashcards