lady E

Alla inlägg den 10 september 2015

Av evelyn dahl - 10 september 2015 03:55

då blir det nog inge fota imorgon med kira för tror hon är sjuk. Hon ligger och skakar fast hennes trampdynor är grymt varma!! Är super orolig för min fina tjej<3
Har fixat is till henne och kallt vatten i mitt rum och får hoppas att hon blir bra. Ha rummet kallt med öppet fönster visst jag fryser som fan men vill att min ängel ska bli frisk!<3

Av evelyn dahl - 10 september 2015 02:43

kan säga visst fländörs är lite överviktig men han är söt! Och han har börjat gå ner lite! :')
Kan vara för jag ha tv-inslag att ge honom
Mat och han har sprungit efter mig då jag gått och vattnat blommor :3

Av evelyn dahl - 10 september 2015 02:34

Mobilen låg hemma under dagens promenad! Innan man hon fotade man fländörs och Mimmi på gården för de var smått Goa! :')
Vi Gick till lagården.
Fick fina bilder på många fina fluffiga kor! :')
Sedan på blommor och andra insekter. Hade lite skoj med Ellinore också spelade låtar man växte upp med och skrattade! Små sprang hoppade och dansade gjorde man med xD
När vi skulle hå hem såg vi något skumt och det visade sig att en kalv hade kommit på utsidan av staketet. Vi berättade det ofc för de som har lagården och de skulle ta hand om det. Ellinote stängde också en hage där ett par kor var på väg att går ur. De håller på och kör marken så att det växer bättre och gör marken mjukare och lättare för korna att gå i till nästa år! :3
Blir inte så mycket mat till dom då maken vänds upp och ner men de får nog hö i hagarna och finare gräs och annat nästa år. :)

Av evelyn dahl - 10 september 2015 02:26

saknade house så mycket så tänkte jag kunnde se lite av serien igen! XP
Saknar hur house är och vad kul han kan vara! Saknar alla som jobbar för honom! Och sedan att lära sig om nya sjukdomar kan ofc inte komma ihåg alla så klart men några fastnar ju xP
Saknade också Wilson och house för de är allt underbara vänner och kan säga det kan hända så mycket då dom är nära varandra xD
Skulle ha fortsatt med amerikan horror story även om den verkar dålig men det ner ändå bra och den ska bli bättre! ^^
Ska också föröka se på wes craven scream tv serie som ska komma ut snart! Vill ofc se underbara mördröms mästarens sista verk han gjorde innan cancern tyvärr tog honom :(
Kan säga att den ser så bra ut och kommer nog älska den! Hoppas bara att inte det blir som i scream filmerna med stab! I Scream 2 har de gjort en Hollywood version av det som hände i första filmen men det är en film i film vid namn stab! Och film 3 och 4 blir det för mycket stab handling. I 4 vet du inte om du ser på stab eller på scream.. Blir så jobbigt så hoppas det inte händer i denna tv serie!

Av evelyn dahl - 10 september 2015 02:15

lånade ett av tequilas halsband!
Det är blandat knäpp och spänd hasband. Riktigt fint! Kira var jätte fin i det! :)
Tyvärr är det nog lite litet. Visst det ströp henne inte men hade lite svårt att få det på henne. ^^'
Fick bättre fokus på bilderna idag! Om vädret i bra imorgon och jag har turen att få med mig någon i familjen till paddtjärn så kanske jag kan fota mig och kira där! :)
Eller Gärdet! Något av dom blir det nog ^^

Av evelyn dahl - 10 september 2015 02:11

böker jag har i Inga böker ^^'
Fick 2 lodor och de blev fulla efter 2 hela och 1 halv hylla med bara böker! ^^'
Ska tömma boktyllorna för Lasse ska hjälpa oss tapetsera Om mitt rum.

Av evelyn dahl - 10 september 2015 02:04

har förökt fixa olika frisyrer! Idag var det en tälta på sidan av huvudet. Hade svårt att välja mellan uppsatt eller hängande hår men slutade med hämtade och gillade det faktiskt! :)

Av evelyn dahl - 10 september 2015 01:59

idag var man på sjukhuset. kan säga att jag inte gillade det.. Skulle träffa nya mäniskor prata och annat vilket jag hatar! Visst gick bra idag men var lite irriterad och närvös!. De vet att jag har Asperger så behövde inte ge dom det där leendet eller kolla dom i ögonen ta i hand och själv må skit och känna obehag! Här kunnde jag titta bort ut genom fönstret. slapp ta i hand och folk tvingade mig inte till saker. Det är just det jag gillar Men nytt folk är inget jag gillar.. Gillar inte att inte veta hur de är och ibland känner jag bara en känsla av folk så får mig att inte lita på dom eller inte gilla dom! Kanske inte gillar hur de är i personlighet elelr något annat! Vi går ofta inte ihop andra mäniskor. Fick också hämta ut omprazol och andra mediciner. Vilke lungnare ner en del för hade nästan slut på all medicin.

Ovido - Quiz & Flashcards