lady E

Alla inlägg den 12 september 2015

Av evelyn dahl - 12 september 2015 22:03

bilderna förklarar nog allt!
Vad jag har gjort idag -.-

Av evelyn dahl - 12 september 2015 01:47

satt och kollad kollade på halv 8 hos mig. Innan man insåg ATG klockan började bli mycket kira följde med mig ut och jag vattnade blommorna. Kan säga kira gillade visst våta krusbär! Det jag var mest rädd för var att krusbärs buskar ha taggar precis som en rosbuske tur rev hon sig inte på någon! Och växthuset.. Ja mammas tomat plantor ser ni ju själva att de växer överallt! Och tar hon hand om dom nepp.. -.- hon har inte kollat dom sedan hon planterade dom! En del växter till och med på utsidan >_> kommer få lite fler gurkor i alla fall såg 3 stycken som var på väg och 4 blommor :')
Mammas tomater börjar bli röda och ja de ser ut som röda päron om jag ska vara ärlig! >_>
När man kom in var det fixa mat för alla andra åt smörgåsar med räkor blandat med sås och mera vilket jag inte gillar.

Av evelyn dahl - 12 september 2015 01:36

kira gick fint i kopplet gillar halsbandet jag lånade av tequila tätt att få på och det är inge stryp halsband så det gillar jag med! I kampdalen skulle vi kunna gå med dom utan halsband! Skulle var underbart men regler finns för en anledning och halsbanden är på ifall det kommer en bil eller andra människor eller ett djur. Pappa kastad boll och kira sprang något otroligt. Hon sträckte verkligen ut sig!
Jag däremot tränade tequila! Jupp plockade blåbär och hon var bredvid mig typ hela tiden! :)
Körde stanna, sitt, tack, kom, fot, spring och stanna, ligg och sedan sök! :)
Hon hade lite svårt för spring och stanna men hon små hoppade då man sprang det var stanna hon fortsatte 3/4 hopp innan hon såg att jag stod stilla. Men var riktigt stolt ändå över henne! :)

Av evelyn dahl - 12 september 2015 01:26

jag har då allt nästan fått ut allt ur mina 2 bokhyllor!
Jävlad vad böker papper och skit jag hade i dom..
Tvättade också de nedre hyllorna och längst upp för på de 2 nedre kan jag ha dricka och välta den men inte torka så noga för är aldrig i nedre hyllorna så de blir ofta smutsiga! De övre hyllorna lägger jag godis och fländörs har sin mat där så det blir rätt smutsigt där med.. Längre en hel del godis och chips..
Men nu är det bara det jag behöver på hyllan vid sängen och det jag int fick en ri någon av de 4 nya lådorna jag fick av mamma och pappa.. Fuck vad böker och spel jag har >_>
Kan säga mina manga böker tog upp nästan en hel låda ^^'
Alla mina parfymer och mediciner är instängda på toan för hundarna får inte vara där inne! Så vet att D einte kommer äta min medicn och bli sjuka av det!

Ovido - Quiz & Flashcards