lady E

Alla inlägg den 7 september 2015

Av evelyn dahl - 7 september 2015 23:51

när man kom hem la sig kira och jag satte mig i vardagsrumet där också Mimmi var! Hon bara jag är mys sjuk!
Böja springa runt och knuffas och klänga på mig :')
Efter ett tag somnad Egon bakom min nacke. Han var som en liten rund fluffig boll så jävla söt! :')
Så glad över att hon börjar bli mer kärvänlig och inte rädd och ilsken :)

Av evelyn dahl - 7 september 2015 23:45

länge sedan man gick långt!
Hade med mig kameran och mitt stativ! För den som lovat att fota mig och kira vägrade det var bättre att sitta hemma vid daton och vara sur..
Men hag klarade det rätt så bra. Vissa bilder blev tyvärr fel fokuserade eller suddiga! :(
Men fick ändå ett par fina bilder! :)
Kira var i full gång då vi gick hon hade ett jävligt snabbt tempo! Men lyssnade då jag bad henne att gå långsammare! När vi väll skulle fota hoppade och gick lite som hon ville.
Vilke var jobbigt! Fattar ett skutt hon tog för det var en humla på den blomman hon trampade ner.. >_>
Men annars tror jag det var för hon hade över enegi! ^^'
Ska se om jag kan köra lite hoppning med henne i morgon! :)
På vägen hem gick det fotade!
Kan säga att jag fick jogga lite med henne ovh stativet i höften var inte kul! Kameran höll jag ofc i xP
Sedan såg man också denna skumma och stora larv! :3
Aldrig sett en larv som sett ut så där! Den had den liten tag längta bak på ryggen så vågade inte röra den xP

Av evelyn dahl - 7 september 2015 23:35

Ellinore klippte pälsen mellan trampdynorna. Kan säga kir svar inte arbetsvillig och bråkade en del med oss då vi förökte klippa bort det! Tur så lykades vi!

Av evelyn dahl - 7 september 2015 04:05

bild 1 bilden är min glass ellinore köpte en likadan.

bild 2 är pappas glass stor jupp jagfick halva choklad skeden.

bild 3 mammas glass hon valde mango och annans som jag små åt från XD

bild 4  go glass skylten!

bild 4/5 glass som fans missade dock vissa sorter för folk som stod i vägen.

bild 6 olika ice drinks.

bild 7/8 hur det såg ut lite inne i butiken där man satt!


                  

Av evelyn dahl - 7 september 2015 04:02

okej jag har varit sjuk och inte tänkt på det men kiras päls mellan trampdynorna börjar bli jävligt lång!
Tur har hon inte börjat bita mellan trampdynorna en. Får se om jag hinner klippa i morgon och om hon är samarbets villig ^^'

Av evelyn dahl - 7 september 2015 03:54

jag gick ut i garaget hämtade nuggets gjorde det lite snabbt och slängde i mig det.. Kan säga att magen va enig glad med lite mat. Tur fans det iallafall något jag kunde äta men klämde fingrarna och fick leta en stund innan jag hittade något..


här är bild på maten jag skulle ha ätigt.. så ni kanske ser varför jag mådde illa av den och vägrade äta det!


 

Ovido - Quiz & Flashcards