lady E

Alla inlägg den 22 september 2015

Av evelyn dahl - 22 september 2015 19:38

som jag har väntat på just denna jävla scen! Som jag suttit och bara önskar och bett om att han skulle säga det och äntligen sa han det! Höll på att fucking dö för det var så gulligt! Åh 3 jävla säsonger och äntligen sa han det!! :')
har bara skrikigt och bett honom så länge att säga det han har vetat det så länge man har sett det i så många episoder och kapitel och äntligen fucking änligen min dröm öve ratt han sa det Fick mig gråta av glädje! De är ett sånt där magiskt par som bara är så perfekt att man inte vill något komma inrökande dom *.*
Och misaki och usagi är mina favorit yaoui par av alla som
Jag sett och läst! Aldrig sett något så gulligt och underbart strålade par som dom och Att han äntligen sa det gjorde allt så mycket bättre! Tror det var fler junjo romantica fans som var galna då de såg det ^^

Av evelyn dahl - 22 september 2015 00:27

Av evelyn dahl - 22 september 2015 00:03

jjag har mappar med bilder på 2 USB på mammas dator och nu på en liten bärbar hårddisk jag lånat av Lasse dam vad bilder jag har ^^'
Önskar bara jag var snabbare på att fixa dom :/

Ovido - Quiz & Flashcards