lady E

Alla inlägg den 2 september 2015

Av evelyn dahl - 2 september 2015 23:56

           

Av evelyn dahl - 2 september 2015 22:41

okej lovade att jag skulle kolla på nya filmer jag inte sett förut för att skriva lite om dom och tog några ranson filmer många fick jag slänga för de var så dåliga går inte att beskriva hur dåliga de var.. Men hittade två som var okej.. Kanske mycket stav fel här eller dålig förklaring men ja det är bara att titta på dom och så kan ni förstå mer xP
Valde att se på...

house on haunted hill (1999)

Denna film var bra faktiskt!
Den lurade dig ett antal gånger vilja som dog eller inte fick dig ibland att hoppa till själv.
Bra skådespelare rätt bra effekter på blod. Bra miljö med mera!
Handlingen är att det är en tjej vid namn Evelyn som fylle åt och ska ha en fest på en övergiven byggnad som tog hand om psykiskt sjuka människor. Typiskt filmer med spöken om jag ska vara ärlig!
Men de kommer ditt och så är det mycket diskretioner och små saker som händer som inte är läskigt. Byggnaden stängs med metal dörrar och fönster. Som fanns där så folk som var i mentalsjukhuset inte skulle kunna fly! Filmen börjar vända sig och bli läskigare folk i gruppen försvinner och går vilse. De är rädda och vet inte vem de ska lita på med mera.. Det blir mer blod och rädsla ju längre in i filmen man kommer. Kan säga att visst den var okej att se på men gillar bättre -->


Av evelyn dahl - 2 september 2015 22:12

Av evelyn dahl - 2 september 2015 21:51

ja detta är min valiga dag så jag nu är sjuk.
Tröttnar på att fixa med ett album och byter då till ett nytt och håller på så till jag är uppe i 6 album typ för då kan jag byta till nästa då jag tröttnar på det jag håller på med.. ^^'

Av evelyn dahl - 2 september 2015 02:41

okej ni som gillar att läsa min blogg undrar nog varför jag uppdaterar dåligt. Kan säga jag sove brott halva dagarna för min medicin mot magsmärtor och jag är förkyld och har feber så Jag ligger rent av bara i sängen ser på filmer jag redan sett och fixar bilder eller videos! Slängde upp den nya videon jag lykades fixa klart! Vet fan inte vad som är fel på Windows movie maker nu för tiden..
Visst jag har Sony Vega PRO men det går inte att lagga in videor du filmat med mobilen där tyvärr. För den gillar visst inte Apple..
Så jag gör inte mycket.. :(
Och vädret är ju strålade.. Eller inte.. Blev tvungen att gå ut i regn med smätor jag spydde av för att få bort vatten på ett av partyttälten mamma köpte.. Hon var tackasm och jag fick glass och marknads godis Ennie köpt åt mig för det men ändå det var otroligt svårt för mig att ta mig ut dit..
Men ska se om jag har någon film jag inte sett och kan skiva något om den..
Ska också föröka fixa före och efter redigerings bilder.. Skulle fixat dom igår men somnade då jag skulle gjort dom.. Det är utmatande med smätor på så många olika ställen.. Hals, lungor, mage, leder, huvud, armar och magmuskler.. Kan säga smätan tar slut på all en enegi och så glad att jag sover bort mesta delen av allt! :)
Kira och fländörs är rätt oroliga för mig de lämnar mig inte ensam, utan de är i mitt rum och nära mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards