lady E

Alla inlägg den 15 september 2015

Av evelyn dahl - 15 september 2015 03:06

ska se om vi kan åka till Harry så jag får se hur mycket denna lilla kille har vuxit! Är avundsjuk på Harry som ser denna söta kille varje dag :')

<3

Av evelyn dahl - 15 september 2015 02:31

äger inte denna video!

men vill dela den för mina egna anledningar!

Av evelyn dahl - 15 september 2015 01:31

gick ut på baksidan och plockade upp efte rikta och tequila la in bolla emot väggen och tömde tältet av det lilla regn som kommit idag.
Då plötsligt kom Mimmi springande och ville vara go. Kröp upp i knät strök sig på mig! Är så glad öve tar hon börjat vara hemma mer och komma fram till oss. <3

Av evelyn dahl - 15 september 2015 01:26

Idag följde pappa med mig ut så tog min chans att visa saker Ellinore och jag hittat på våra promenader pappa älskade de ställen jag visade honom! Även om han halkade och blev blöt!
Han had ebra tempo och njöt! Hade roliga diskotioner om travhästar och bamse och hur mitt rum kommer bli!! :)
Jag behövde prata med någon som förstår och lyssnar och det är pappa mesta delen. Nu för tiden efter mamma fick sin nya mobil. Och både han och jag ville komma bort från hemma en stund!

Ovido - Quiz & Flashcards