lady E

Alla inlägg den 20 september 2015

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:41

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:38

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:34

kan säga att hon gillar att sängen är vid fönstret nu kan hon kolla ut och hon har både stått och suttit vid fönstret då mama och pappa plockade bort båda partytälen och alla stolar och bord. Var rätt kul att se henne så där vaksam och intresserad :)
Gulliga rörelser med både öron och huvud.

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:30

mam sa att jag måste rensa mina lådor och Ellinore var snäll och hjälpte mig då jag valde att vila så att isen kunnde kyla ner mina tänder och ta bort min smärta. Hon hjälpte mig med alla lådor utom 3 en han vi inte kolla igenom och 2 hade jag tagit själv. Nöjd med resultatet och mina färgpennor och tursspennorna ligger nu inte blandat. :)

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:25

mamma lagade pizza som hon sedan skördar upp och la in i frysen för att vi ska ha då vi blir hungriga. Sedan fixade hon sopa till mig så jag skulle ha lätt att äta! För har fortfarande ont i 2 tänder mest i den som senast blev lagad så is i munen var det hela dagen idag med!

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:19

ja kan säga att han ät inte så där kär i mitt rum.. Han går runt kollar och tror hans mat är vid fönstret fast den står där min säng stod förut!
Tar honom ett tag och han smyger in och han ser ut att vara i rn annan värd han aldrig sett förut xD
Ja katter gillar ju inte förändringar så.

Av evelyn dahl - 20 september 2015 22:17

alla bilder jag ritade innan mina målarböcker mina skiss pennor hamnade i massa kartonger,

Av evelyn dahl - 20 september 2015 11:06

fått in en del i rummet men tyvärr kommer lådorna med böker och allt vara kvar ett tag. För saker ska fixas på vissa ställen med el och lukan under min säng, men ändå nöjd med mattan, tapeten, och golvet!

Ovido - Quiz & Flashcards