lady E

Alla inlägg den 6 september 2015

Av evelyn dahl - 6 september 2015 18:43

vill nu för tiden inte ha håret hängades. Mitt hår kan ha liv i sig med mesta delen är det dött. Kan knuffa upp håret med hårsprej och allt men det lägger sig ner ändå.
Så börja sätta upp det så jag kan få någon volym på det eller hoppas iallafall på det!

Av evelyn dahl - 6 september 2015 18:38

vaknade vid 12.00 för vi skulle ätit ute jag mådde inge bra så alla andra i familjen åkte iväg och åt ute för mormor och morfar hade varit gifta i 50 år.. Det ända som får mig att åka till mormor och morfar är bamse!
Aldrig kännt mig hemma hos dom känner att de inte förstår mig och de pratar bara om Elin och Frida.. Så jag bryr mig inte mycket om dom..
Blev dock sur då mamma kommer hem med mat och allt är blandat, massa äckliga grönsaker med kött sås och annat.. höll På att spy av doften av maten. säger jag svälter hellre en att äta det.. Och ja klockan är nu 18.30 och inte ätit något sedan vi kom hem från Ennie igår.. Jag hatar blandad mat. Blir så illa mående av det och har inget hemma jag äter.. Typiska är att de vet i hela familjen att jag inte äter blandad mat har aldrig gjort det! Har fan problem att äta pizza och tårta för det är blandat! Sa till mamma att dom kunnde ha köpt något billigt mat åt mig med nej det hade de inte tid för.. Be bry dig inte om din underviktiga dotter som inte kan äta allt för magkatarr,. Ligger bara här nu och fattar inte hur jag inte kan vara hungrig då jag inte ätit ett skit! Men tur så hjälper manga att glömma allt!
Och tror inte någon skulle vilja äta mat som ser ut som något spytt upp och luktar som avlop. Ush.....

Av evelyn dahl - 6 september 2015 02:38

okej jag och mat ha trånga problem. Jag älskar det det gör jag men det får inte vara vissa saker i den för magen och inte blandat! Äta ute är stort problem. Blir nervös och illamående så äter knappt något då jag inte är hemma eller ute och grillar i skogen! Känns bara så obehaglig!
Vet inte varför.. Det bara gör det.. Och äta mycket är också ett problem jag vill gå upp i vikt men har du blevit Slagen och nertrampad i skolan så vill man inte äta för rädslan att spy.. Just det där sitter kvar en i dag i mitt huvud. Har svårt att äta på grund av just dom sakerna. Vill njuta och äta maten men blir alltid att jag slutar fast jag vill ha mer just för rädslan att bli slagen och spy... Men Ennie bjöd oss på mat jag var som vanligt den tysta och deppiga vanliga jag.
Satt med min mobil långärmad tröja med luva. Höll mig lixom i bakgrunden. Va ute i köket ibland och kollade på Ennie då hon fixade lax och mos. Älskar lax!! Brukar äta så mycket när mamma gör i ugnen eller då vi har lax i sopan! :)
Testade också en ny dricka Ennie köpt! Smakade som vanlig saft men riktigt god önskar dock den hade varit kallare! Åt inte mycket för mådde inge bra maten va jätte god önskar jag kunde äta mer men det sa bara stop. Åt en del bröd innan laxen va eller kanske var därför laxen var svår att få i sig..
Hade också svårt att välja dricka men valde till slut päron. Efter det satt man där igen och bara tittade på regn och mobil innan vi skulle hem..

Av evelyn dahl - 6 september 2015 02:24

Dagen har varit seg! Mitt huvud ha varit kaos idag. Lasse var här men jag låg bar su säng och var nog inte super trevlig men mår man dåligt så vill man ju inte att folk busar med en..
Efter att jag fått i mig medicin blev jag lite bättre men låg ändå bara i sängen och såg på film.. Och filmen var coraline gillar senfärdighet vissa personer som gjorde nightmare before christmas har varit med och skapat den riktigt bra gjord och har lite det där mörk ljusa i sig som nightmare before christmas!
Men bär filmen var slut så började jag fixa bilder och läsa lite blandade manga serier jag aldrig en tänkt läsa. Förutom yaoi! Hittar jag en ny yaoi serie måste den läsas! *,* just därför kommer inläggen sent! För jag fastnade vid just en yaoi serie xP

Ovido - Quiz & Flashcards