lady E

Alla inlägg den 21 september 2015

Av evelyn dahl - 21 september 2015 23:59

har en app i mobilen kollar aldrig på den så tänkte kan ju se på daton hittat en bra sida och kollar redan på några serier jag har missat 23/56 episoder på ^^' ska också försöka se på de anime serier jag bar småsten se men sedan har inger hänt! Läsa gör jag varje dag men vill också se på det! *.*
Kan ju hoppas att nu nät jag ät sjuk att jag hinner se på en del! :)

Av evelyn dahl - 21 september 2015 23:51

har inte filmat något på bra länge så slängde ihop 2 videor en på sjön hade en del både kamera och mobil videor där och sedan en på kira och mig med lite olika videor från 2013-2015 :3

Av evelyn dahl - 21 september 2015 23:48

så slöt att se dom tillsammans!
Har varit lite bråk kir agar inte sett sig för och fländörs har ibland höjt tassen även om han inte behövde. Men idag låg de brevid varandra och var bästa vänner igen :')

Av evelyn dahl - 21 september 2015 23:43

blev rätt nöjd.
Bra fokus på bilderna viss var för ljusa men det går nog att fixa.
Sean var det första gången jag fotade i Nora med min nikon kamera!

Av evelyn dahl - 21 september 2015 20:12

mamma var ju i Örebro med Ellinore idag de skulle träffa en läkare jag låg hemma med svag feber tandvärk och spydde som en gris. Men de var snälla att köpa denna tavla som lyser :)

Av evelyn dahl - 21 september 2015 19:01

en collie jag fotade då vi var i Nora och skulle köpa glass! tycker collie är en så vacker hundras! Skulle inte säga nej till en! ^^

Av evelyn dahl - 21 september 2015 15:24

hör kira ett ljud så är hon antingen vid mitt fönster eller vid dörren och små morrar..
Kul att se henne så där xD
Hon är allt för go när det gäller att vakta mig xD
Minsta ljud och så morrar hon ibland skäller hon till och med ^^'

Ovido - Quiz & Flashcards