lady E

Alla inlägg den 24 september 2015

Av evelyn dahl - 24 september 2015 18:39

någon mer som fb appen på mobilen kraschar hela tiden?
Den har gjort så här hela dagen samma sak me snapchat!
Jag vill kolla upp om man hittat nya recept på food men den kraschar så jag Jonne rinte läsa eller ta en skärmbild på recept... :(
Starta om mobilen har jag gjort och det hjälpte tyvärr inte. :/

Av evelyn dahl - 24 september 2015 15:37

städade mitt skrivbord sedan fixade jag upp en kalender och lite grejer på spegeln! :)
Fixade bland papper och pennor! Så lite mer städat är det ju! :)

Av evelyn dahl - 24 september 2015 00:50

pappa hjälpte mig med de sista hyllorna och sedan med stången blev riktigt nöjd! :)
Sedan skruvade han upp min sorgen en tavla och en kork jag har halsband hängas på! :)
Känns som mitt rum börjar bli sitt valiga sig! :)
Men vill ha min bokhylla uppe så jag kan slänga upp mina böker och allt! :/
Saker att läsa sedan alla mina skiss böcker! Trött på att rita på papper!
Min spel som fanns på den hyllan! /:
Hoppas den snart att det är fixat kartongerna är ett stort problem faktiskt! Och att de finns både i hallen, mitt rum , vardagsrumet och i datarummet de är överallt! Både hundar och andra i familjen ramlar över dom :/
Vill bli av med dom så fort som möligt!

Ovido - Quiz & Flashcards