lady E

Alla inlägg den 4 september 2015

Av evelyn dahl - 4 september 2015 17:51

som jag saknat detta!
Gav mig ut på promenad även om det inte är det bästa att göra!
Kan säga att det var lite små kyligt!
Hundarna var super glad att jag var med idag de sprang och busade! :)
Härligt var det allt! :)

Av evelyn dahl - 4 september 2015 17:43

idag gick jag ut första gången på en vecka behövde frisk luft! Mitt huvud kanske inte ät 100% fri från feber och yr het men frisk luft ville jag ha så ut var det! Träffade en glad katt och såg att våra amerikanska blåbär snart är färdiga! :3

Av evelyn dahl - 4 september 2015 17:41

lassa var här idag men jag sov då han var här dumt av mig.. Men jag hade smätor under natten och svårt att sova!
Men hade fått en tröja med en riddare eller Viking på. Sedan en liten mini käranik nessie :3
Och sedan fick man godis och en sedel :)
Det gör min utländska sedel samling större ;)

Av evelyn dahl - 4 september 2015 04:53

tror både kira och jag är så taggad på att börja träna igen då jag blir frisk springa på äventyr och ha kul! :)
Har redan planerat allt!
en promenad i kampdalen hoppas Ellinore följer med och kan fota mig och kira vill ha ny profil bild på fb och har inge bilder typ på kira och mig sen jag färgade håret blått!
Sedan kommer vi gå till Gärdet och leka där, köra lydnad och leka med boll! :) sedan mycket hoppning! Både i skog och här hemma!
Lite hjärnjympan med tänk leksakerna vi har. Och sedan cykla! :)
Det jag saknat mest! Är så varmt på sommaren så cykla gör jag inte med kira då utan våren och hösten går bra! :)

Av evelyn dahl - 4 september 2015 04:47

har fixat så mycket bilder nu när jag varit sjuk alltså xD
Är inte frisk en tyvärr.. Men mår bättre en vad jag gjorde i söndags! Febern ha gått ner och så har smärtorna i magen. Kan säga att jag ätit som fan och bara legat så har jag inte gått up måste det vara något fel på mig.. Ätit 3 måltider och massa smått gott emellan måltiderna. åt mesta delen smörgåsar, flingor, frukt eller kakor med nutella xD men ändå måste fan gått upp av det!
Jaja här är före efter bilder på kira.
Och häst jag så då vi åkte bil den 27 juli.

Av evelyn dahl - 4 september 2015 01:49

hehe börjar fixa dessa bilder nu känner mig så duktig alltså.. >_>
Fattar inte varför jag väntat att fixa deras bilder finns många fina och är nöjd med de flesta man har bara knuffat undan det tills nu xP

Av evelyn dahl - 4 september 2015 01:45

fattar inte varför folk med svårigheter ska bli behandlade som smuts!
Min mormor jobbade med folk med funktionsnedsättning! de var underbara människor! Snälla och var oroligt underbara mäniskor!
De var alltid glada och positiva! Var nången ledsen fanns alla där för att få den glad! Och blir så förbannad när folk trycker ner dom!
Jag har Asperger och vet hur det är att bli ner tryckt för jag inte hänger med i mode eller fattar vad folk pratar om inte kan läsa av folks kropspårl eller ha en grubbkonversation! Det är mina hinder! Men jag är för det fortfarande en mäniska! Bara för jag har svårt med vissa saker ska man inte få skit för det! Alla ska behandlas lika! Sjukt tycker jag att folk måste tycka ner på andra mäniskor! Mår jag skit så kastar jag det inte på någon annan. Utan det tar jag ut på mig skälv genom att skrika eller skriva av mig.. Ser jag någon som är deprimerad går jag inte ditt och stampar ner den mer i depprition!
Man ska hjälpa den!
Det är sjuk vad mänskligheten har tagit vägen! Får bara önska att det vänder innan det är försent!

Ovido - Quiz & Flashcards