lady E

Alla inlägg den 26 september 2015

Av evelyn dahl - 26 september 2015 23:42

olika videro jag filmat nere vid sjön och längtar tills man kan ligga där nästa sommar med fötterna i vattnet och solen i ens ansikte och kanske en kira med sig! :)


Av evelyn dahl - 26 september 2015 23:40

Efter vi gått runt ett par varv gick vi till mammas och pappas kompis som både en bit ifrån marknaden vi blev bjudna på fika och pratade satt där ungefär 30 min innan vi gick ut och kollade på hans fina Ford! :)
Efter det gick vi till bilen och drog mot Karlskoga. först släppte vi av mammas jobbar kompis som var med oss dit efter det var det maxi och handla lite små grejer. Såg en bil som var trasig kan säga han ser inget i backspegeln och den satt med valig genomskinlig tejp.. När vi skulle åka från maxi blev mamma sugen på godis och så blev det åka till Sandviken och fixa det xD
När vi väll hon hem la hade kira ätit lite olika tomma påsar som låg överallt... -.- men jag var så trött och hungrig så tog smörgåsarna mamma hade gjort åt mig värmde åt och sedan sov jag ett tag! ;P

Av evelyn dahl - 26 september 2015 23:03

marknad var det idag! Åtorp åker vi till varje år då det är marknad elelr då vi ska till Harry! Åkte en del ditt då Lollo och jag hängde nästan varje dag för de har sommarstuga där! :)
Köpte inte så mycket tyvärr för det mesta jag letade efte evar för dyrt eller så fanns det inte. Pratas emed många man inte sett på länge och kan säga att jag smått glömt hur man ska komuniserar med folk som inte är super vana med Asperger. Blev lite kramar och försökte att inte göra mig smal och spänd eller krypa ihop..
Såg också kahleb då vi var hos en kompis till pappa som bor i åtorp. Mamma hade träffat honom i måndags och han berättade att alla på ias saknar mig. ^^
Såg många fina hundar! Och blev besviken på att han jag köper manga böker av inte var där :(
Hans kompisar var där och sålde åt honom men köper bara av just honom. Kollade och ville verkligen köpa The Walking dead serie tidningarna och lite manga böker mig får se lite biligre då jag handlar just av honom xP kan vara för jag köper typ 6 böker åt gången xD
Köpte också en tröja med tigrar på!
Ville ha en varg tröja mig hittad ringen jag gillade så blev en tiger tröja istället! *.*
Det är kul att han som jag köpte den av kände igen mig och sa att jag skulle kolla deras webb sida hittade en del tröjor jag vill ha ;)
Sedan fick jag äntligen mintkyssar! *.* som jag letat och längtat! :D
Det sista vi gjorde innan vi åkte hem var att köpa 10 olika munkar och äta upp ;)
Finns fortfarande kvar några och det var det första jag åt på hela dagen xD

Av evelyn dahl - 26 september 2015 22:52

haha såg denna lilla bit av en episod från naruto shippuden då naruto förökte röra sig en ny teknink och Kakashi börjar prata och ja bara att läsa själva! Låg på golvet och skrattade då jag såg det första gången xD
Och yamato vill nog faktiskt inte veta allt de höll på med x"D

Av evelyn dahl - 26 september 2015 02:57

idag kom Linda förbi.
Vi gjorde inte mycket kollade på bones, youtube videors och sedan olika bilder och vi pratade. Var kul att se henne! :)
Länge sedan man träffade någon annan är familjen kompisar eller mina läkare. :)
Kan säga att det var mycket mys med tequila och kira ;)
Samt också en över go fländörs xD

Av evelyn dahl - 26 september 2015 02:46

fixa gammal bilder var det ja. Detta album han jag aldrig börja fixa med så varför inte göra det nu xD

Av evelyn dahl - 26 september 2015 02:40

kira kan också röra sig fint och man kan också likhet med hästar i rörelserna!

Av evelyn dahl - 26 september 2015 02:37

fick följa med på en valig promenad idag inge mamma inge gå kortare och kira fick springa av sig vilket hon behövde! :)
Inte mått bra och varit mycket med mitt rum så har inte jobbat så mycket med kira även om jag velat!
Sedan har ju vädret varit regn och kira får lätt vatten exem vilket jag inte vill!
Men idag gick allt bra båda sprang och var glade det var lite små kallt ute såg en grupp skalbaggar samla sig vid ett ställe kira har sprungit sönder då hon jagat boll. Körde lite lynad med tequila för hon är så söt då hon vill ha godis! :')

Ovido - Quiz & Flashcards