lady E

Alla inlägg den 9 september 2015

Av evelyn dahl - 9 september 2015 02:52

vet inte appen har stängt ner sig och inte riktigt funkat på hela dagen men glad att jag äntligen kunnde uppdatera synd att det var så här sent xP
Hoppas detta problem inte händer igen eller de andra problemen!

Av evelyn dahl - 9 september 2015 02:47

gick själv en promenad för jag behöve trötta lite på mig och se vad som förändrats de 10 dagar jag låg sjuk! Tyvärr var inte höbalarna borta från Gärdet men kan alltid träna på andra sidan eller längre in! Ska fråga de som äger om det är okej! :3
Såg en stor gräshoppa och mer fina fjärilar då jag var ute och gick! :) ofc gick kameran lite men inte som den brukar göra!
Mycket bilar och oväsen var det. Såg nästan aldrig någon men hörde folk lyssna på musik och skrika. Kan säga att jag mötte ett par cyklister och en tjej med 3 hundar. Men Annars lungt och varmt i solen! :')
Åh vad jag kommer sakna den och värmen! <3

[Bild]

Av evelyn dahl - 9 september 2015 02:38

idag hade vi en av pappas kompisar på besök och han följde med oss med hundarna! :)
De fick springa av sig lite enegi! Och sedan körde man lite lynad med kira det lilla hon fick jobba med hjärnan idag xP
Var en bil och folk uppe i skogen men kora och dom brydde sig inte om dom. :)
På vägen hem gick dom i koppel och jag körde lite träning med tequila! :)
Hon är så söt då hon har fokus på min hand och går eller joggar brevid mig! :')
Kira gillade inte att vi kom långt före pappa och henne. ^^'
När vi kom hem la sig tequila på en gång! Kira var också trött springa efter boll är riktigt jobbigt men kul ;P

Av evelyn dahl - 9 september 2015 02:31

ja idag ville jag fota! Tänkte killingarna skulle var sjuk men de ville inte komma fram idag så bär,fländörs och insekter blev det att fota idag. Har inget imot det! Kan säga att det är riktigt roligt! :)
Varit lite seg idag!
Ville träna med kira men kroppen bara nepp.. Känns enig tung och seg som fan.. :(
Men kira kanske får träna på asfalten imorgon! :3
Få se om det blir något, för är jag som jag var idag kommer inte mycket att hända :(

Av evelyn dahl - 9 september 2015 02:26

tog några av fotogen jag tagit och började rita av denna bild på en av öfallas islandshästar! :)
Ska föröka rita mer för har verkligen inte gjort det på så länge och tycker faktiskt det är kul! :3
Har börjat på en ny men manen och mulen blev fail! :(
Ska föröka fixa det imorgon..

Ovido - Quiz & Flashcards