lady E

Alla inlägg den 29 september 2015

Av evelyn dahl - 29 september 2015 23:50

mamma är sjuk så blev inge habb! Jag har fått jobba en del både ute i solen och inne.. Dock slapp jag tvätta kläder, damsuga och diska men en hundarnas mat skålar!
Men fick ta ut hundarna ( inge problem med det! Men man hade en syster som varit uppe längre och kunnat gjort det men nepp daton var viktigare!) Vattnade sedan alla blommor ute samt tog hand om lite löv och sopade trappan lite snabbt inge super noga jobb! Tog också in posten som otroligt nog kommit före 14.00 Efter det slängde man gammal mat på komposten och vattnade sedan blommorna inne vilket de verkligen behövde! Efter det fixade man snabb mat! Efter allt det var det lite arbete med kira som gick sådär. Hon älskar inte slalom så hon bråkade en del och vägrade medta delen att arbeta fick ta puser med hoppning så hon ville samarbeta lite! och mobilen ja den har legat inne hela dagen så därför dåligt med bilder!
Efter träningen med kira gav jag både Mimmi och hundarna mat! När jag väntad på att fodret skulle bli mjuk av vattnet skrek mamma och jag fick ge hennes ben massage.. Har bett henne åka till sjukhuset men hon vägrar.. Och hon skricker rätt som det är med smätor i kroppen och hon spyr så fattar inte vad hon tänker med skulle säkert få medicin och allt på sjukhuset men nepp hon vägrar åka ditt.. -.-
När pappa kom hem had ehundarna fått mat och jag städat upp lite i hungården. Han fick vila en stund innan vi gick med hundarna och kira fick som valigt springa av sig! Tequila var busig och körde inge träning under promenaden. När man kom hem var det duscha som man äntligen hade tid att göra!!!! Och nu ligger man i sin säng och fixar bilder och bara vet att imorgon kommer man få damsuga ocu fixa mat samt kanske vika tvätt som legat i soffan..
På fredag hoppas jag Lasse kan fixa det där lilla i mitt rum med kontakter som är fel kopplade och mera.. Måste också fixa golv lister som jag inte bryr mig hur de ser ut och mamma kunnde ha köpt samtidigt som golvet men nepp jag måste vara med. Bara ta en jävla vit golv list så mitt rum kan bli klart! Och alla jävla kartonger kan försvinna! -.-
Ja det här har varit min dag och mycket jag skulle fixat har inte blevit gjort! Var så nära att få in lite böker i mitt rum men nepp.. :/

Ovido - Quiz & Flashcards