lady E

Alla inlägg den 16 september 2015

Av evelyn dahl - 16 september 2015 03:41

det bästa med att komma hem var kira! Hon följde med mig ut i små regnet! Och ofc då jag hämtar vatten till växthuset var hon på bärbuskarna ;)
Sedan stod hon brevid mig då jag vattnade och jag njöt av solen i mitt ansikte! Må vara kallt ute och det regnad enen de få solstrålar jag fick i ansiket var så varma! Kira fick köra lite koppel lynad med mig på gårn halkade nästan 4 gånger hehe ^^'
Kira blev ofc busig och skulle bita i kopplet så fick säga ifrån. När vi gick in så ville hon ha tomaterna jag plockade. Vet att hon hatar tomat men hon fattade väll inte att det just var tomater för de ser ju ut mer som päron ;P

Av evelyn dahl - 16 september 2015 03:35

ja habb gick bra fick prata ut en hel del. Av allt som hänt de 2 senaste veckorna. Efter det blev det lite bråk för mamma hade glömt det hon varit på både pappa och mig om hela helgen och det var handla mer tapet.
Slutade med att vi kom dit och handlade också en matta som har samma mönster som min nya tapet och nya chips som jag säge rni måste köpa för fan vad smaken kom på en gång du la chipset på tungan! *.*
Love it! Tyvärr var det 2 nya snake rock inte den jag ville ha men får hoppas på att den finns nästa höst för dessa chips finns visst bara under hösten skumt nog. För mama och jag har letar i butiker både i Örebro, kristinaham,kalstad, Degerfors och Karlskoga och de kom denna vecka och på artikel stod det höstens favoriter så.
När vi korn mot Karlskoga så kom solen fan vilket var både bra och dåligt! Vi har längtat efte rökte sol men efter allt regn så speglade sig ljuset på vägen och gjorde så man såg dåligt och med alla som fixade vägarna så var se var man åkte viktigt!
Men vi överlevde! :)

Av evelyn dahl - 16 september 2015 00:46

har man svårt att sova och dåligt batteri på laptopen så kan man alltid rita. :3

Ovido - Quiz & Flashcards