lady E

Alla inlägg den 28 september 2015

Av evelyn dahl - 28 september 2015 18:30

lite bilde that tog på kira under maj vid våra fina buskar! :)
Blev riktig nöjd med dom :)

Av evelyn dahl - 28 september 2015 18:09

kira hade kvar så mycket enegi ändå had Egon och jag kört hårt vilet en stund sedan kört hårt igen från 12.43 till 15.56 för så gav jag hundarna mat! Visade videorna jag filmat för pappa och han kunnd einte annat en säga att hon ät duktig! :') jag är stolt över min fina tjej så åh!!! Och på promenaden så lydde pappa så jävla bra! Tequila gick mesta delen av promenaden och släpade ändå hade jag inte jobbat med henne för hon kan inte riktigt hoppa och hon haltar en del med ena bakbenet så låter bli nu att jobba med henne för är rädd att jag kan göra att hon blir dåligare i benet vilket jag inte vill..

Av evelyn dahl - 28 september 2015 17:57

killadr man efter hund bajs som skulle plockad upp och så hittat man istället fina blommor! :)
Det roliga ät att där dessa blommor växer fyllde vi med jord som kom från komposten så det fanns gamla blomfrön i jorden där :)
Så detta kan vara frön från gamla blommor vi hade för 1/5 år sedan tillbacka :)

Av evelyn dahl - 28 september 2015 17:53

då vi vilat från att hoppa eller lynad så var jag med Mimmi! Hon var allt en riktigt mysig katt idag kanske var för att hon ville ha mat!
Hon sprang runt benen och hoppade upp bå både stolar och bord.
Men när hon fick mat så var hon lung och när hon var klar försvann hon ut.

Av evelyn dahl - 28 september 2015 17:49

idag fick hon äntligen jobba!
Hon små sprang efter mig då jag fixade upp alla hinder och när hon rev och jag skulle fixa upp hoppade hon över både hindret och mig xD
Hon rev 3/4 gånger men det var för att hinderna var för höga eller för att tequila sprang ivägen för henne.
Men Gud vad glad hon var att få jobba flög över hinderna och hon ville bara jobba mer och mer!
Fick en del fina filmer både på mobil och kamera! :)
Så ska bara ladda batteriet och sedan så fixar jag ihop en video! :)

Av evelyn dahl - 28 september 2015 17:33

fixar gamla album var det jupp.
Album jag hoppar öve reller tänke that tar dom senare börjar bli lite stor så nu börjar jag fixa dom så de kan flyttas över till min dator. Och jag kan fixa de mer nya bilderna!
Nästa album jag ska fixa är på kira från 13 augusti 2013 Har en hel del album från 2013 som ska fixas!

Ovido - Quiz & Flashcards