lady E

Alla inlägg den 13 september 2015

Av evelyn dahl - 13 september 2015 23:54

okej fixade ihop detta på både kira och bamse för inte träffat lady kiras syster på så länge! :(
Men ha tillfall en hel del bilder på bamse! Så här ser nu huvud byggnad sedan hur de är brevid mig och sedan liknade kroppsbyggnad! :)
Fina är de iallafall<3

Av evelyn dahl - 13 september 2015 23:51

när morfar kom så släppte vi ut hundarna så de får hälsa minskar risken av skada i den smala hallen då. Trodde morfar hade stängt dörren ordentligt men nepp stod och vattnade och kira kom springande utan halsband. Fick lite panik men lungnare ner mig för hon stod bara vid min sida och var fin! Vattnade och sedan kom Ellinore utoch kollad på henne medan jag plockade bort de röda tomaterna! Körde lite sitt vackert och följ! :) gick super som alltid! Hon hoppad också lite i luften då man bad henne! :')
Har funderingar på att lära kira slalom mellan min ben.. ^^'
Vet att hon hatar slalom! Utan tvekan! Men hon kanske gillar det bättre då jag går och hon måste vara snabbare att kolla igenom! :3
Får se om det kommer bil något av det!

Av evelyn dahl - 13 september 2015 23:19

mamma och jag plockade en hel del svamp till mormor och morfar sedan fick de räckor och annan svamp! Kan säga att de var glada över det! :)

Av evelyn dahl - 13 september 2015 23:17

när jag klav upp så var min dörr nere.. Lass ekade åkt innan allt var klart.. Sa till mamma klarar inte en natt till utan att ha sängen där den ska vara. Så hon ringde och frågade Ennie som tyvärr inte kunnde men morfar sa att han kunnde hjälpa oss med en av väggarna! Det som tagit så lång tid med Lasse fick bra 30 min med morfar.. Det gick så fort! Han var lite skakig och svår balans men jävlar vilket bra jobb han och pappa gjorde!
Tackade honom så mycket! Trodde inte att han skulle göra något för mig. Jag är ju inte det där parfekta barnbarnet.. Men gav honom rn kram och annat som tack för att han åkte ut hit och fixade så jag kan sova under natten ^^
Och ha nog med ork att fixa det sista som är kvar!

Av evelyn dahl - 13 september 2015 23:12

mamma och Lasse sa att vi skulle ha hunnit 2 av väggarna igår vilket de inte gjorde jag sa innan Lasse åkte och flera gånger till mamma jag kommer inte kunna sova. De sa att det skulle jag visst klara slutade med att jag låg och rullade mig och hade panik. Kännde dofer jag inte gillade. Kalt som fan i rummet sängen stod på fel ställe allt var fel.. Fländörs var som jag.. Kunnde inte sova han gick fram och tillbacka oh gillade verkligen inte hur allt var.. Det var svårt med förändring... Men det är oftast för det bästa! När mamma och pappa gick upp sa de att jag kunnde sova i deras säng vilket jag gjorde! Sov så skönt och inga skumma dofter sängen var mjukt det var mörkt! Sedan väckte mamma mig vid 14.43 Kan säga jag var lite yr och kännde mig skum ett tag med det gick över som tur var.

Av evelyn dahl - 13 september 2015 23:06

otroligt! Jag kommer få nytt golv i mitt rum! Mjukare varmare och bättre golv! Otroligt! ^.^ haft samma trasiga halka och kalla golv sedan jag flyttade in i det här rummet! *.*
Sedan ska mamma och pappa också köpa egna garderober så de som står i mitt rum kommer att bli mina omg! Kommer ha mina skor här inne mina jackor och mer! Super glad över det! *.*
Får be om ursäkt över att det är kaos i hela rummet! ^^'
Ska börja fixa den sidan vi inte skrapat bort den gamla tapeten på! ^^
Så saker står lite överallt!

Av evelyn dahl - 13 september 2015 05:50

okej jag älskar manga/anime och Pokémon ät en av de få anime serier som översätts och älskar den!
Mins så mycket från när man var liten!
jag har 10 av alla Pokémon spel som finns! Kommer nog 2 nya till jul i år igen som alla andra år. Inte kollat upp det en. Men om det kommer nya dr ska jag ha dom! ^^
Men ska föröka samla ihop alla här Pokémon spelen för de är så roliga! Och du kan fånga dina favorit Pokémon och musiken, handling och allt är så bra :)

Av evelyn dahl - 13 september 2015 05:45

Snart så kommer äntligen första episoden av The Walking dead säsong 6 åh vad jag längtar att se nya delar med Rick och Daryl igen :3

Ovido - Quiz & Flashcards