lady E

Alla inlägg under augusti 2015

Av evelyn dahl - 18 augusti 2015 23:19

kär i dessa tröjor! *.*
Men de är as dyra! 16-29 dollar kostar ungefär alla var! Och dollar är väll typ 11 svenska kroner om inte mer :(
Sedan har vi ju frakten från USA till Sverige det blir nog en del det med :(
Ja förma och älska kam man ju och hoppas att man kan köpa dom någon gång!<3

Av evelyn dahl - 18 augusti 2015 23:15

glömde ducha igår och fick panik för vi skulle till habb och mitt hår var fett och äckligt!
Bad Ellinore att tvätta mitt hår vilket hon gjorde ricktigt snäll faktiskt!
Tvättade med schampo och inpackning och ofc skölde av det! Sedan tog vi silkesdroppar och smetade in det i mitt hår och efter det var det fönen och borsta och blev nöjd! Gick fort och lätt med bra resultat! :)

Av evelyn dahl - 18 augusti 2015 23:11

åh vill iväg men har fätt mycket att göra ihelgen!
Vi ska till hallagården och hoppas den är öppen denna gång!
Men har lovat Julia att komma ditt och fota henne och limerick igen!
Har inte skrivit till henne.. Men sitter och försöker fundera och kollar kalendern då tid finns!
Vill ju att hon rider på en äng! Vilket hon har många att välja mellan! och det kommer bli så grymt fint om solen är med mig! Klänning ja det skulle göra saken snyggare och ofc barbacka! Julia har otroligt bra banans på hästryggen! och sist limerick med lockig man och svans! Han har inte super lång man men skulle ändå vara snyggt om den var lockig! :)
Skulle bli så fint! Ja det är vad jag tänkt skulle bli otroligt fint men så klart ska ju Julia själv bestämma vad han och hon ha på sig och vart vi ska som alla andra gånger ^^'

Av evelyn dahl - 18 augusti 2015 19:33

innan vi skulle åka habb så gick jag i och Ellinore med hundarna! De drog och nosen var i backen.
Gick bra men de åt mesta delen gräs och luktade.

Av evelyn dahl - 18 augusti 2015 01:16

Av evelyn dahl - 18 augusti 2015 00:01

idag så gick jag och Ellinore cyklade!
Vädret var underbart med sol och värme men lite vind! Var inte mycket prata vi lyssnade på musik och njöt!
Vi gick till sjön vilket jag älskade! Satt och plaskade med fötterna och skrattade med Ellinore vattnet var lite kallt men bryr mig inte för det var skönt! Hade det mysigt såg på trollsländor och solen som gick ner!
På vägen hem träffade vi en familje kompis och pratade med henne vi är ditt bjudna på fika som vi är hos alla vänner typ xD
Tid finns inte till xP
Träffade hennes fina tervurens som var super mysig! Ellinore höll mer på med henens nya katt som bara var någon månad! :')
Vägen hem gick annars seg Ellinore pratade i mobilen och jag tog och cyklade lite men ja det var ändå härlig som varligt att vara ute!

Av evelyn dahl - 17 augusti 2015 23:34

Idag gick Ellinore och jag med hundarna för vi hade redan ätit upp och mamma och pappa hade fixat mätlådorna först innan de började äta! Gick bra vi sprang runt och busade med hundarna hade det mysigt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards