lady E

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 23:23

jupp medicin fick jag hem idag vilket fick mig att slappna av!
Köpte all medicin jag började få dåligt av! Efter sjukhuset var det Willys och handla katt mat och mera! Såg min magläkare som inte ens sa hej till mig.. Kul att allt jag hör av honom är genom andra människor.. Det stör mig faktiskt... När vi väll kom hem så lagad ekar mat tillsammans med mamma! Samt hjälpte jag pappa/ mamma smått med blåbären vi plockade igår! :3

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 23:13

dagen har varit bättre en gårdagen..
Vill inte säga så mycket om vad som hända men det är inte bra för någons psykiska eller fysiska hälsa iallafall...
Gick ut och fotade fländörs som inte var den som ville vara på min sida.. Blev att fota fjärilar istället samt olika blommor. Fländörs jagade Gud vet allt som rörde sig. Han sprang till och med in i mig så jag nästan ramlade omkull.. Han jagade då en en humla och förökte hoppa över mig som satt på knä och lutade mig mot en fjäril jag skulle fota.. Men klarade mig men fländörs hade lite svårt att fatta vad som hände.. Han är gamal rör sig lite och är lite överviktig och gräset blött och halt han skulle inte klara att hoppa över min rygg xD
Han har ibland svårt att komma upp i min säng eller på skrivbordet.. Nu använder han sig av sägen jag gjorde åt tequila hon vägrar ligga i.. Sedan tar han min stol och upp på skrivbordet ^^

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 03:55

Behöver visst handla och hämta ut ny medicin.. Slut på sov medicin och snart på min mag medicin och P-pillerna.. Samt har jag bara 3 Novalucol kvar.. Hoppas alla är på bättre humör i morgon så vi kan fixa hem det.. Sedan är det nedräkning på besök hos dietisten och börja gå hos Maria igen..

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 03:51

reagerade på dessa siffror i den nya jurassic world! 29 och 18 var siffrorna! ni som sett de andra filmerna vet vad de står för! Med då satt och tänkte jag känner igen de där siffrorna kom inte på det för en idag vad siffrorna stod för!
Tänkte ha bild men då gör jag en stor spoiler för de som inte sett jurassic world! Men tänk på dom siffrorna när ni ser den och kolla de andra före så ni fattar det lite lättare!
Tänk också på vad vissa säger eller gör i den nya jurassic world filmen som jag skrev förut mycket är olikt de andra men den har också mycket lik de första filmerna! xP

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 03:44

då fick man reda på att mammas kompis dotter fixat medryttare innan den dagen då vi skulle ditt och provrida... I såna här tillfällen saknar jag Heppe mer en valigt! Saknar bara honom och hans underbara personlighet, Hans söta ansikte och hur mysig han alltid är! Hur han kom på knäppa saker och att han försökte sitt bästa i nästan allt! Hur han gnäggade då han hörde min röst och hur han alltid fick mig le och skratta!
Vill inte ge upp ridning men det kommer alltid saker ivägen.. Allt blir fel och inget går som jag vill.. Hatar det! :(
Hoppas den jag ska träffa med pappa vill ha medryttare! Är nöjd bara jag får rida 1/2 gånger i månaden vill verkligen rida och vara med hästar!
Behöver inte rida vill bara vara nära dom och longera eller promenera skulle inte heller vara några problem för mig! Vill kunna slappna av och ha kul i ett stall och må bra efter! Och se tillbacka och skratta! Lära mig nya saker och kunna fixa min balans och få mig att bli en bättre ryttare!

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 00:08

Finns inget sötare en det här<3

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 00:04

idag gav i oss ut och plockade en del kg med blåbär men vi gav oss för smätor i kropsdelar och annat..
Resten av dagen var hema och inte mycket hände...

Ovido - Quiz & Flashcards