lady E

Alla inlägg under augusti 2015

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 03:55

Behöver visst handla och hämta ut ny medicin.. Slut på sov medicin och snart på min mag medicin och P-pillerna.. Samt har jag bara 3 Novalucol kvar.. Hoppas alla är på bättre humör i morgon så vi kan fixa hem det.. Sedan är det nedräkning på besök hos dietisten och börja gå hos Maria igen..

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 03:51

reagerade på dessa siffror i den nya jurassic world! 29 och 18 var siffrorna! ni som sett de andra filmerna vet vad de står för! Med då satt och tänkte jag känner igen de där siffrorna kom inte på det för en idag vad siffrorna stod för!
Tänkte ha bild men då gör jag en stor spoiler för de som inte sett jurassic world! Men tänk på dom siffrorna när ni ser den och kolla de andra före så ni fattar det lite lättare!
Tänk också på vad vissa säger eller gör i den nya jurassic world filmen som jag skrev förut mycket är olikt de andra men den har också mycket lik de första filmerna! xP

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 03:44

då fick man reda på att mammas kompis dotter fixat medryttare innan den dagen då vi skulle ditt och provrida... I såna här tillfällen saknar jag Heppe mer en valigt! Saknar bara honom och hans underbara personlighet, Hans söta ansikte och hur mysig han alltid är! Hur han kom på knäppa saker och att han försökte sitt bästa i nästan allt! Hur han gnäggade då han hörde min röst och hur han alltid fick mig le och skratta!
Vill inte ge upp ridning men det kommer alltid saker ivägen.. Allt blir fel och inget går som jag vill.. Hatar det! :(
Hoppas den jag ska träffa med pappa vill ha medryttare! Är nöjd bara jag får rida 1/2 gånger i månaden vill verkligen rida och vara med hästar!
Behöver inte rida vill bara vara nära dom och longera eller promenera skulle inte heller vara några problem för mig! Vill kunna slappna av och ha kul i ett stall och må bra efter! Och se tillbacka och skratta! Lära mig nya saker och kunna fixa min balans och få mig att bli en bättre ryttare!

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 00:08

Finns inget sötare en det här<3

Av evelyn dahl - 3 augusti 2015 00:04

idag gav i oss ut och plockade en del kg med blåbär men vi gav oss för smätor i kropsdelar och annat..
Resten av dagen var hema och inte mycket hände...

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 01:03

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 00:47

pappa gick ut och hittade hund bajs. Jag gav honom en påse och kollade på mammas rosor de har blevit storra och Fina och nya är på väg!
Då såg jag äpplen liggande vid rosorna! Äpplena hade inge kärnhus och inge skal! Vilket vi tyckte var skumt! Ellinore och mamma var i örebro och vi visste inte om de åkte bil och prata i mobil då man kör är inte okej!
Men när vi frågade visset de inte om dom.. Lite äcklig känsla jupp..

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 00:39

älskar att mitt hår har olika nyanser av blå i mitt hår! :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards