lady E

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 19:54

nya tv serier Jag ser så fram imot!
Ash är huvudkaraktären i evil dead de första 3 filmerna och nu ska han få en engen tv serie och han är lika roligt oh häftig som i filmerna bara att han är äldre men ändå det är fortfarande ash och alltid lika häftig!
Sedan fear The Walking dead som är typ samma sak som The Walking dead förutom nya karaktärer och handlar mer om hur det blev en zombie sjukdom och annat! :)
Och ofc kommer jag längta till 2 säsongen av The flash och tror det är 4 säsongen av arrow och sist men inte minst The Walking dead! *.*

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 18:48

idag fick kira gå på asfalten igen vilket hon gjorde bättre en någonsin ända gångerna jag sa hennes namn var då hon luktade annars brydde hon sig inte om bilar eller folk som kom på cykel eller inlines!
När vi kom till Gärdet fick hon vatten och så hävde vi det hon inte drak upp på hennes tassar för att kyla ner dom.
Efter det bytte vi från koppel till lina och bärväskan fick åka av i h ut med boll och sedan fick hon förat springa och busa innan vi började kasta med bollen! När vi var klara var det vatten för mig och kira sedan tassarna igen! På vägen hem var hon lite tött och seg. Men inga dumheter hände på vägen hem. När vi kom hem fick hon vatten över sig bara för att kyla ner henne hon gillade det inte men det var ett måste för att hon inte ska bränna söner trampdynorna eller bli för varm!

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 18:34

kira som hade roligt på Gärdet och fländörs och jag som Ellinore fotade!

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 02:57

kan säga de var duktiga och sedan hade de båda mycket energi!

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 02:45

har mått lite Upp och ner idag och åka bil hör mig riktigt illa nu för tiden känns som om näsblod och riktigt åksjukan från nät jag var liten jag trodde jag växte ifrån är kvar i mig :(
Men mamma och pappa berättad inte vart vi skulle så var lite över närvös! Men när vi väll var vid lågpris magasinet satt jag ett tag i bilen för huvudet snurrade för vägen till Nora är väldigt mycket svängar då du åker vid sjön! När vi var klara och åkte in till stan vilket var bar smågran meter från där vi var innan så köpte vi Nora glass Ellinore och jag delade på glassen och den är lika god varje gång jag äter den! <3
Vi gick vår valiga promenad med lite ändringar pga jag behövde gå på toa!
Men först var det kyrkogården och kolla släktingarnas grav! Den första var som valigt dålig fula blommor och behöver tvättas mormor och morfar betalar så mycket pengar för att de ska ta hand om just våra släktingarnas grav och det gör de inte ett dug bra.. Vare sig i Nora eller Grums! Vi kollade också andra släktingars grav som var mer en fin rund minneslund med fina växter och ett träd! Men också plast för folk som vill sätta blommor till de som inte längre är med dom. Denna var vacker! Och fint arbete och väldigt noga med! Minns inte mycket om mina släktingar i Nora. Jag var så liten och var bara där ett få tal gånger om året och då var det nora marknaden eller för glassen eller mormor och morfar på kampingen där! Vi gick denna dag för i våra släktingars hus de bodde i innan de gick bort och de som köpt det har allt fått huset att se ut som ett annat hus ^^'
Kampingen hade byggt upp nya hus du kan hyra.. De hade byggt om affären och samt fixat lås till tovan sedan fixat ute toa till folk som är där och bara badar! Tur för mig och resten av familjen xP
Sedan gick vi vägen vid sjon bland fina hus och båtar och otroligt fin natur! Vi gick inte vid tågstationen som vi brukar kan vara för vi tog en lite omväg och gick den annurolnda!
Men ändå så härligt att vara där! Älskar Nora skulle allt tänka mig att bo där! Liten stad vacker natur och otroligt fint! :)

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 01:19

även om jag varit riktigt sur på henne både igår och idag så gick jag ändå ut med henne då jag skulle hjälpa pappa med pumpen! Hon la sig ner och njöt av solen och brydde sig inte om alla vindar eller alla myror som springer omkringpå stigen.

Av evelyn dahl - 10 augusti 2015 01:05

denna vecka har mitt namn varit med i många serier och filmer samt spel..

Ovido - Quiz & Flashcards