lady E

Alla inlägg under augusti 2015

Av evelyn dahl - 20 augusti 2015 03:17

åh vad jag önskar jag hade pengar!
Varför kunnde ni inte kostat 16-25kr istället för dollar ;_; vill ju ha er men knappt råd med 1 tröja :'(
Måste föröka komma ut och känna penga på att fota igen visst min hälsa är ush ibland och yey inland men vill jag ha dessa tröjor måste jag försöka känna pengar!

Av evelyn dahl - 20 augusti 2015 03:01

ja skolan har inte hört av sig till mig eller mamma kan vara för de får en ny matte lärare.. Kanske trodde de jag skulle dyka upp.. Men nepp går inte in i den där skolan om jag nu inte måste vilket jag kommer att få göra pga möten bara för jag är fucking 18 år nu.. Det jag hatar med att vara 18 du måste vara me då medicin ska hämtas eller paket till en.. Och måste vara med på skol mötena.. Vill inte hatar det där stället! -.- ush... Men men första man gör är kolla vädret ofc och idag krånglade jag faktiskt för första gången iår vad fan jag skulle ha på mig! ^^' efter det var det posten vattna blommor ut mes hundarna göra rent kattlådan och sedan vid typ fucking 14.23 kom
Man på jag har inte ätit så gjorde snabb och god mat ;)
Innan mamma och Ellinore kom hem och man gav hundarna mat och ofc Mimmi fick sin mat med :)

Av evelyn dahl - 20 augusti 2015 02:54

testade chipotte och ost chipsen och de var jätte goda! För er som inte gillar tungan att brinna ska kanske låta bli dom! Jupp jag gillade dom och åt mer en vad jag skulle och ångrade det fort fick värden smärtor i magen för ska låta bli stark mat eller liknade hehe ^^ hände samma sak med jalapeno chipsen som bara fans en kort stund vilket var synd för älskade dom! *.* även om Jah hade smätor efter så gillar jag vissa starka såser och annat! :)

Av evelyn dahl - 19 augusti 2015 22:51

Okej har så många ställen jag vill fota kira vid! Som sjön en bit från oss visst hon kan nog inte bada utan att bli duchad hÄr hemma igen men miljön är så underbar där! Bara vägen ditt är lång det måste vara svalt sedan hundar som skäller och slänger sig på staketen på gårdarna! Och man kan möta folk där som är och kollar sina sommar stugor osv! paddtjän! Samma problem där kommer folk och hundar hur som helst! Samt den bit ditt! Har gått där med tequila men det var tidigt på en morgon och nu för tiden vaknar jag sent och inte har getter som kan distrahera hundarna efter vägen xP Kira kan skälla om hon inte ser folk komma från långt avstånd. På asfalten ser man folk komma en bra bit innan man möter dom och därför skäller hon inte då. Många andra ställen är okej och kan ta mig ditt men de är lång borta och i värmen vill jag inte gå själv med henne. Men ska ialla fall iväg och hon får bada då jag har kameran med mig och sedan ska hon få leka på Gärdet igen! Vet redan att jag får träna och hon får springa där för frågade de som skördar Gärdet om det va ok :)
Men kom av mig lite idag hade nästan alla en jobbig dag så hag hick med kira i kampdalen på kvälls promenad och fotade henne på mitt favorit ställe på vägen! Visst man kan gå vissa delar av lunedstrampen genom kampdalen men det ät inte själva vägen :P
Blev nöjd med bilderna jag fick och njöt av fåglar som sjön kira i mitt knä och solen i ansiktet! Var ett ögonblick som man inte vill ska ta slut!
Hon lydde och tyckte själv det va kul och skönt! Även om jag gav henne lite komandon xP

Av evelyn dahl - 19 augusti 2015 22:39

var ute med kira gick i skogen med shorts när jag kom hem såg jag alla utslag och sår som blödde mamma sa åt mig att tvätta såren med asolsprit och smörja in det med utslagen med salva. Hoppad de ser bättre ut imorgon! Fatta rinte hur jag inte kunnde känna att grenar rev mig..

Av evelyn dahl - 19 augusti 2015 02:41

du är så otroligt underbar!
Får mig le och allt jag längtar efter så jag är borta är just du!<3
Fy fan vad jag älskar dig<3
Kan inte fatta att jag har dig vid min sida varje dag finns inge mer jag vill ha i livet en dig där föralltid<3

Av evelyn dahl - 19 augusti 2015 02:36

En ny video på ge och ska fixa 2 till in an jag somnar hehe inget liv nepp xP
Ska föröka gå till Gärdet här någon dag och leka och träna med kira där! Så ska bli kul att se om det blir filma då :')

Av evelyn dahl - 19 augusti 2015 02:02

Ja idag åkte man ju till habb i Örebro igen efter uppehållet eller mer sommar lov!
Kom ditt och folk kollade på mig för det är en buss hållplats utanför! Känndes skumt för i Örebro var inte många sig om folk med annorlunda hårfärg. Men brydde mig inte så mycket! Ville bara in anmäla mig och hem! För typiska jag så äter jag inte då jag ska iväg på saker och jag blev hungrig! -.-
När Maria kom och hämtade mig pratade om vad som hänt under sommaren! första frågan var min nya hårfärg och andra hur jag mår och tredje har du hittat ny medryttar häst?
Innan det blev fröer frågor. Många frågor sved men ja, jag är inte en person som har den där lyckliga biten med att allt går åt mitt håll och jag mår bra hela tiden!
Men vi pratade om hur hennes sommar varit och lite beskrivningar till go glass och kyrkogården vi går till i Nora :)
Eftersom minnes lunden där är så mysig! :)
Berättade om skeppet görebrorg samt om Erika i lunedet! Tant grön, bada, kira och mera om sommaren! :)
När vi var klara satt jag i väntrummet tills Ellinore kom då väntade vi utanför där mamma satt på möte och läste hur man lär sig teckenspråk många var otroligt svåra att göra xD
När mamma var klar var det hemåt!
Men vi stannad sett par gånge e-förvaltningen trafiken så valde gammal Örebro vägen hem. Man försökte få tag på Ellinores mentor för mycket hade hänt då hon inte var där idag, men han svarade inte så mamma åkte vidare tills vi kommit en bra bit och han ringde! Jag klev ur och fotade fina blommor efter kanten och njöt av solen såg säkert rolig ut men bryr mig inte kolla de fina blåa blommorna! Fick mig att tänka på Gotland så jävla mycket fan vad jag saknar det! Vill så ditt igen om inte bo där *.* vilka somrar och underbara foton alltså *,* fast vintern är jobbig berättad per-Erik som har bott där! :3
Men jaja. När mamma var klar så pratade vi på och jag njöt av vinden och musiken i öronen nästan hela vägen hem xP

Ovido - Quiz & Flashcards