lady E

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av evelyn dahl - 9 augusti 2015 22:13

lite små tur på bilder jag tog idag då vi var i Nora och igår då mamma och jag gick i skogen!

Av evelyn dahl - 9 augusti 2015 02:03

åh vad jag längtar efter denna film! *.*
Mer en den nya star wars filmen faktiskt! Och jag säger Harrison Ford är med i den som Han solo! Det är minnen med den karaktären :,)
Men men jag fick reda på deadpool via vänner kollade youtubers spela spelet kollade upp mer fakta och såg liter serier med honom! Älskar hur han pratar med oss som ser serien :')
Alla roliga skämt och allt xD
Man kan inte sluta älska honom :')
Dock så är han under wolverie på min häftiga marvel karaktärer lista ;)
Samt Batman iallafall Batman serier tidningar och tecknade serier för vissa filmer suger verkligen!
Men ni som inte sett trailern ni måste kolla den! Hur häftig som helst! ;)

Av evelyn dahl - 9 augusti 2015 01:06

skulle åkt till rudskoga på bilträff men var trött och yr så blev hemma. Vid 13.00 alltså 2 timmar efter jag skulle åkt med mamma gick jag upp hade sovit klart och var hungrig! Hade svårt att välja kläder för dagen eftersom det var små regn till sol och det blåste ute!
Kira var så mysig då jag satt ute och fixade bilder samt kastade boll och små tränade med henne! Typ kryp ock rulla runt!
Tequila och jag var osams för att hon jagat fländörs! Jag gick fört ut me skira för att kolla växthuset! Blev att vattna sedan hörde jag konstiga ljud på andra sidan vägen gick ditt oh kira började dra och vara riktigt jobbig! Fick henne illafall att lungan ner sig! Sedan tog jag ut tequila och vattnade små buskarna med henne och när vi kom nära vägen börjad Hon med ATG dra.. Men fick inn henne! Satte mig i vardagsrumet innan jag hämtade glass till mig visst fick hundarna slika ur spolen då jag var klar och samma sak med förpakingen som glassen var i. När mamma kom hem hade hundarna redan fått mat och så Mimmi! Vi gick med dom och plockade lite svamp! Kira drog nästan omkull mig ett par gånger och jupp jag blev arg och röt till. Hon lugnade ner sig och mamma had problem med tequila. Ingen av oss visste vad det var med någon av hundarna idag.. Men vi klarade oss igenom den!

Av evelyn dahl - 9 augusti 2015 00:55

när jag såg house satt jag "jag känner igen dig du var i den och den filmen serien" och samma sak med bones!
Typ börjat på säsong 6 och sitter och säger den ena filmen efter den andra och denna på bilden påminner om staketet i jaws eller hajen på svenska!
Det är vatten och strand vilket fick mig tänka på jaws för samma sak där ^^ Det som mer var likt vad att de hittade döda människor på stranden dock dog de av olika saker! Och vet att det var spoiler men det finns så många videor och bilder av senedn med tjejen i början av jaws! Så många vet vad jag skriver om xP

Av evelyn dahl - 9 augusti 2015 00:49

okej fick samma frågor då jag hade min röda hårfärg av vänner och familj samt andra via internet eller ute på stan.
Jag ser det knappt! Spegeln i mitt rum är för mörk för att jag ska se när jag sminkar mig eller vilka kläder som passar så kollar aldrig i den och på dagarna för då är min dörren öppen alltså syns inte spegeln. Ända gången jag ser det är då jag är i hallen eller på toa för där finns det speglar! Har en grej över kameran på mobilen för folk kan hacka sig in och filma dig utan din vetskap så via mobil kameran ser jag det inte ofta!! Är inte så inne i att ta foton på mig själv längre! Sedan har vi då jag böjer mig ner kanske ska klappa fländörs eller Mimmi kanske blåser ute så mitt hår komme över ansiktet eller jag ska fixa på mig strumpor skor eller plocka upp något! Jag tänker faktiskt inte mycket på vilken hårfärg jag har jag Känner mig bara glad i blått hår som jag gjorde i det röda! men jag får inge problem att sova eller blir omg jag har blått hår eller liknade utan det är mitt hår jag haft sedan jag föddes det ända som ändrats är längd nya celler och ny färg Inge mer!

Ovido - Quiz & Flashcards