lady E

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 22:11

varit så skönt med mer sol en vad vi haft kanske inte lika varmt jag önskar det kunde vara men är glad för det lilla jag får! :)
Imorgon fyller Ellinore år och massa folk kommer hit ush :(
Men bara att le och se glad ut!

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 22:08

gick ut för att klappa på fländörs och sedan kom Mimmi springande! Hon började prata med mig och ville ha uppmärksamhet!
Hon små busade med fländörs men fick ej bild på det. Fländörs bara la sig mer och så gjorde Mimmi över honom xD han flög back en bit och kollad på henne medan hon slängde med frambenen! :')
De är så söta och det är så kul att se Mimmi göra framsteg med oss i familjen! Främlingar vill jag att de håller sig ifrån vill inte att de ska bli dödade eller kidnappade och Gud vet vad som kan hända efter det. Vi hade en kompis vars katt blev tagen så tanken sitter ju i huvudet. Men våra vänner och familj kan de allt vara Goa och snälla mot :)

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 21:56

kira har nästan hoppat i dammen uppe i kampdalen ett par gånger så tror att hon ville bada vilket hon inte var seg att springa ner ditt vi åkte. Kanske inte en sjö eller badstrand men vattnet rinner dagligen och det var en del vatten som kom då vi var där! Det går också från djupt till långt och igen djupt! Sand och jord med lera vid sidorna under vattnet! Pappa följde med och kira var glad över att få bada! Hon små sprang ner och gick i vattnet! Tequila gick bara där det var lång innan hon ville till pappa och hon snubblade över något men hon klarade sig! :)
Kira plaskade omkring och sedan lektet hon med bollen hon tog med sig! Hon var mer i vattnet en på land! :) hoppas vi kan åka till en strand och bada nästa gång och att jag kan fota och bada med henne :)

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 21:44

Blev bilder på mina häst grejer sedan på blommor och Mimmi! Vissa bilder vissar jag ej pga av mina egna anledningar xP

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 21:23

kakor och nutella är så jävla gott! *.*
Bryr mig inte om något annat är på dem för det tar nutella smaken över! :3

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 01:58

dagens promenad var att släppa svamp rester i skogen för det är typ att odla ny svamp för nästa år! Vi kollade alla områden och slängde ut delar av svamp som var dåliga eller själva roten till svampen eller strumpa som det heter! Mossa och grejer var ofc med också! Vi hottade också ny svamp jag var glad öve ramen mamma inte så mycket! Hundarna var duktiga och vi träffade faktiskt inte på älg xD
Kan säga att jag klädde på mig grymt mycket och så kommer solen fram och jag höll på att dö av värme ^^'

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 01:53

skulle ha gått med kira på asfalten idag men vädret var regn för det medta och kira kan få vatten exem så stod över det.. Det roliga är att hon får inte vatten exem av att bli duchad eller att bada utan det är bara regn.. fattar det inte varför.. Men men. Så stod och fotade mammas rosor och fländörs idag då regnet var lungt eller hade upperhåll! Vi hade också besök av 2 små bebis paddor! :') ( korten på dom blev dåliga tyvärr :( )

Av evelyn dahl - 6 augusti 2015 01:50

denna kille kan få en att le och skratta åt nästan allt!
Behövde verkligen ett skratt och glada kännslor så som mina dagar är och hur dåligt allt går för mig!
Så glad att jag har youtubers som hjälper en att le och skratta!

Ovido - Quiz & Flashcards