lady E

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 23:31

ja vi åkte till Örebro till rusta där och andra affärer! Men rusta handlade vi mest! Handlade tapeter till mitt rum ( ej dom jag köpte På bilden!) en ny agillity grej till kira och en pool till nästa åt med mera! ^^
Efter rusta så drog vi iväg till nästa butik. Och efter det åkte vi till go glass! Åt den 2 gånger förra året en gång i Örebro och då mamma och pappa hade med sig hem för jag var sjuk och kunde inte följa med då per-Erik och dom åkte ditt! :)
Riktigt mysig och många olika glass sorter! :)
Åt inte upp mina två kulor utan pappa hjälpte vilket jag tycket var roligt för han och mamma köpte så stora glassar! :)
Mysigt och kul var det allt! :)
Efter go glass åkte vi till travbanan och kollade på en travhäst som tränade! Kände mig dum över att mitt långa objektiv låg hemma :(
Men tog kort enda! :)

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 20:58

Nu har jag skaffat hem mer agillity greje råt min fina tjej! Testade det nu till kvällen och hon hoppade fint igenom! :)

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 20:56

ja valiga promenaden! Fast idag gick jag i kampdalen själv med kira för elllinore ville cykla vilket Jag vet blir bara problem! Hon cyklar fram och tillbacka och retar kora så hon blir orolig och bråkar med mig! Hon vet också att det blir problem och att det är svårt att cykla upp till toppen för vägen är sönder och stora senat samt sanden på vissa ställen är alldeles för mjuk! Så tyckte det var bättre att hon cyklade och var surrig någon annan stans så jag och kira kunnde ta det lungt!
Kira var otroligt duktig fick säga till 1 gårn för det var en orm på vägen en valig koppar orm (koppar ödla)
Annars hade jag inget problem med henne hon gick fint och skällde inte eller drog då vi såg Mimmi på grusvägen då vi gick hem! :)

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 20:49

sett 3 episoder idag! Kommer se de andra 2 med men ja älskar denna säsong! Inte varit lika mycket kärlek som de andra två säsongerna men man får se lite mer andra känslor och se mer hur de leve rock vad som händer här näst! Misaki är sitt valiga sig! :')
De är lika söta som de var från första episoden! Åh de är ett så otroligt gulligt par! :>

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 12:57

visste att det skulle komma en säsong 3 men inte att den redan var ute! *.*
Måste så se den för veta hur det går för misaki och usami!
5 episoder jag kan allt låta den den tiden det att se utan problem! :")
Åh håller så tummarna för att den är lika bra som de två andra säsongerna! *w*

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 04:13

lite av alla ko bilder man tog idag!
Natur bilderna ska jag fixa lite snygg titt på med!

Av evelyn dahl - 14 augusti 2015 04:11

vill så se på manga men Jonne rinte mycket!
Kan inte så mycket japanska och hatar dub! Jag ser på tv serier samtidig som jag gör annat men på min dator går ej internat så kan inte se manga på den om jag inte får det nerladdat och ja ni ser ju själva vad mycket plats jag har på allt.. Och det är filmer på n-ö och bilder samt musik på samsung hårddiskarna! Data D är en extra hårddisk i min dator! Har knappt tid eller plats för anima. Man läsa manga visst det går för jag läser snabbt och får in allt i huvudet! anime däromkring är mer fokus på vad som händer och texten för att veta vd de säger! Men hoppas jag har mer tid för vill så se vad som händer i de jag har som favoriter och i en lista måste se!

Ovido - Quiz & Flashcards