lady E

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 01:03

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 00:47

pappa gick ut och hittade hund bajs. Jag gav honom en påse och kollade på mammas rosor de har blevit storra och Fina och nya är på väg!
Då såg jag äpplen liggande vid rosorna! Äpplena hade inge kärnhus och inge skal! Vilket vi tyckte var skumt! Ellinore och mamma var i örebro och vi visste inte om de åkte bil och prata i mobil då man kör är inte okej!
Men när vi frågade visset de inte om dom.. Lite äcklig känsla jupp..

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 00:39

älskar att mitt hår har olika nyanser av blå i mitt hår! :)

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 00:34

jag gick in och la mig och hade denna tjej vid mig hela tiden!<3

Av evelyn dahl - 2 augusti 2015 00:32

solen sken blev avundsjuk så tog medicin för smärtan och satte mig ute! Kände mig smått yr men det gick över!
Mimmi kom och ville ha min uppmärksamhet! Hon gick runt och la sig vid mig beroende på hur jag flyttade mig!
Först satt jag med benen nere mot gräsmattan och hon låg under dom eller vid sidan var dem först. Jag satte mig mot dörren och hon la sig under mina ben på det högsta steget på trappan vi har på baksidan och tryckte sig mot mina ben!
Det blev varmt i solen så satte mig i skuggan och där la hon sig igen under mina ben!
Men båda pappa och jag tror att Mimmi gav mig hennes förtroende idag! Medan mamma sa att hon bara ville mysa! Men en katt som slickar dina fingrar utan anledning tror jag ger dig dens förtroende! Mimmi la sig sist vid sidan av mig och fick lite glass av mig då jag fick en av pappa. Hon ställde sig upp och pratade jag bröt av en bit och hon åt upp den.
Sedan gick hon och strök sig på mig och vandrade iväg! Så jag gick in och la mig!<3

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards