lady E

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av evelyn dahl - 26 augusti 2015 03:43

Av evelyn dahl - 26 augusti 2015 03:42

Såg på youtube och kollad eloge av swingpoynt videor jag inte sett så såg på To The Moon och det är visst en karaktär i spelet som har Asperger och de nämner en kille som skriver böker och förklarar vad det är! Swingpoynt kunnde en del om Asperger vilket fick mig att gilla honom som youtube mer! :)
Han vet smått vad vi inte klarar av och mer om vilka vi kan vara då vi just har autism! Tycker ni som vill veta mer om Asperger eller andra autism kan kolla in Tonys böker de förklarar otroligt mycket. :)

Av evelyn dahl - 26 augusti 2015 00:27

såg en ny lite video dom fixat ihop och älskar den! :)
Längtar så tills jag får se vad som händer och vad Rick gör :)
Och vill se snygga Daryl kämpar sig fram ute i det hela! :)

Av evelyn dahl - 26 augusti 2015 00:21

vaknad enats några min innan vi skulle till habb var att fort fixa allt ingen vi åkte iväg. Blev en pratstund open art i Örebro! :)
Sedan om allt jag gjort under veckan som var. Och imorgon ska jag till sjukhuset täffa min läkare och kanske ta prover.. Blev en pratstund om min längd och vikt. Hon tyckte att jag inte skulle behöva gå hos en dietist. Där var ju skol sköterskan som meddelade både min magläkare och föräldrar att jag behövd gå ditt har det blevit bättre nepp.. Hon hör sitt bästa och jag med men jag har alltid varit underviktig kommer alltid att vara det med tyvärr. Sedan meddelade Jag att nästa vecka har annat kommit upp så kommer nog inte att åka dit. Efter allt så åkte vi hemåt och det såg så ut att bli regn! Åkte gammal vägen hem för den är mysigare och kan ha fönstret nere då vi åker där!
När vi kom hem började det regna jag gick och la mig och vilade innan mamma sa att maten var klar. Pappa och Ellinore hade åkt till nässunde vilde inte med ditt för mådde inge bra. Har haft smätor i magen nu under en period så vill vila hemma och se vad läkaren säger imorgon. Och nu fixar man bilder och har fina husdjur vid sig!

Ovido - Quiz & Flashcards